Punto Laranxa contra o acoso escolar

ESPAZO_SEGURO

Segunda sesión de traballo grupal dentro dos Polos Creativos

man convivencia

O mércores 8 de maio o profesorado que participa na formación dentro do programa de Polos Creativos reunímonos para trastear co plotter de corte. Traballamos con vinilo termoadhesivo e con vinilo textil. Aquí vos deixamos unha pequena parte do noso traballo, que consistiu na elaboración de material para a aula de convivencia.

CLUB DE LECTURA DO 13 DE MAIO

Club de lectura

Gozando da contorna

Este Xoves, 9 de maio, o alumnado de 3º da ESO pasou unha fermosa xornada de convivencia descubrindo a nosa contorna e preparando as pernas para futuras aventuras.

RESUMO DE ACTIVIDADES FINAIS PARA 2º BACH

Curso 2023-2024

Nos arquivos seguintes atópase información de interese e as actividades para o alumnado de 2º de bacharelato que terán lugar neste mes de maio:

DESMONTANDO OS PREXUIZOS E AS MENTIRAS SOBRE A LINGUA GALEGA

No día de hoxe, o alumnado de 2ºESO A e B tivo a ocasión de participar nun relatorio organizado polo EDLG do centro con Carlos García Vieito, politólogo, experto en redes sociais, membro da Mesa pola Normalización Lingüística e podcaster de éxito co programa “Exército Mekemeke”.

Visita ao taller ao Museo de Gravado de Artes

Mostra das estampas realizadas polo alumnado de Expresión artística de 4º ESO na visita - taller ao Museo de Gravado de Artes o 3 de abril.

ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS DIXITAIS - ALUMNADO ADULTO

A Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional iniciou un procedemento para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de

Pasamento do exalumno Manuel Cortizo Martínez

A comunidade educativa do IES Número 1 de Riberia quere manifestar a súa dor polo pasamento do exalumno Manuel Cortizo Martínez, así como expresar as súas sinceras condolencias á familia e amigos.

Descansa en paz Manuel e que a terra che sexa leve.

Prazo aberto solicitude Bolsas NEAE

FSE