Transporte escolar 2023-24 - Rutas e paradas

As rutas do transporte escolar para este curso 2023-24 quedan establecidas segundo o documento que se achega:

As particularidades para este curso son:

• Das 6 rutas, as rutas nº2 e nº1 están completas, no caso de ser necesario por incorporación de alumnado da ESO, serían utilizadas prazas de alumnado de Bacharelato (sen dereito ao transporte escolar, salvo que existan prazas libres).
  • No resto das rutas a capacidade das mesmas é suficiente para todo o alumnado matriculado (ESO e BACH).
  • O alumnado non pode cambiar de parada ou ruta sen avisar previamente no centro para poder comprobar que non se exceda a capacidade das rutas e facer os cambios oportunos na aplicación de transporte.
  • Cambios respecto do pasado curso:
    • GASOLINERA VILARRODÍS: tanto o servizo de entrada como o de saída do centro serán na ruta nº1.
    • As paradas SNIK e AUTOESCOLA: tanto o servizo de entrada como o de saída serán na ruta nº3.
    • A parada CASA LOLA cambia denominación por OS CARBALLOS.
    • Reordenada a ruta nº2 invertindo a orde das paradas.
  • A parada MEICENDE-ABANCA aparece nas rutas 5 e 6 correspondendo cada unha delas aos sentidos de circulación da vía, son paradas diferentes aínda que próximas.

Todos os buses deberán de levar identificado:

• o número do contrato de servizo, ex: ED1510XX
  • o nome da parada da cabeceira da ruta
  • o nome do centro educativo (IES de Pastoriza) e o número da ruta (do 1 ao 6)

Cadro resumo coas paradas en cada ruta.

Para dar conta de calquera incidencia no servizo, chamada ao centro ou correo electrónico. Todas as incidencias serán comunicadas á empresa de transporte e ao Servizo de Transporte escolar da Consellería.