Recuperacións Avaliación Final Curso 2021_2022

Dende o Departamento de Xeografía e Historia queremos indicar ao alumnado que deba recuperar a materia de CCSS na Avaliación Final do curso 2021_2022, que deberá realizar as seguintes tarefas por curso:

- 1oESO:

O alumnado suspenso na materia de CCSS deberá realizar o traballo de recuperación entregado pola profesora o martes 21 na hora de clase de CCSS. En caso de non ter este traballo, poderá descargarse o documento dende o enlace de máis abaixo, obtendo o documento que corresponda ao traballo de repaso do seu curso.

Como veredes, o traballo é de repaso de todo o curso pois, segundo temos establecido no Departamento, ao suspender a 3a Avaliación, por desgracia, se suspende todo o curso.

Lembrade que esta Avaliación Final é como o Setembro doutros anos, polo que nos exames de Setembro entraba todo o que se estudou no curso, e, por tanto, nesta Avaliación Final de Xuño, tamén entra todo o que se estudou no curso.

Non vos preocupedes porque, se aprobastes as Ciencias Sociais noutras avaliacións neste ano, sodes perfectamente capaces de demostrar que coñecedes a materia e que podedes facer o traballo que se vos pide máis que ben.

Cando fagades o traballo vos daredes de conta que é moi sinxelo e que se pode responder facéndoo nun par de recreos con axuda do libro, de internet, dos recursos da Biblioteca do instituto ou de compañeiros/as que aprobasen a materia. Se trata de preguntas de V/F, elixir a correcta, completar a frase ou a definición, unir co correspondente ou definir brevemente.

Debedes facer o máximo que poidades do traballo e aquelo que se conteste no traballo debe estar correcto.

Desa forma, cando entreguedes o traballo, obteredes directamente o 5 ou Aprobado (sempre e cando o traballo estea bastante completo e que o contestado sexa correcto).

O alumnado que quera subir nota, deberá facer o exame de Avaliación Final na clase durante a hora de CCSS o martes 21. Este exame terá preguntas do traballo de repaso feito polo alumnado.

O alumnado que non entregue traballo de repaso, deberá facer só o exame.

O alumnado que non entregue o traballo de repaso nin veña a facer o exame, terá a materia suspensa na Avaliación Final e lle quedará pendente para o vindeiro curso.

Se tedes algunha dúbida ou cuestión, podedes poñervos en contacto no seguinte correo:

- 2oESO:

O alumnado suspenso na materia de CCSS deberá realizar o traballo de recuperación entregado polo profesor. En caso de non ter este traballo, poderá descargarse o documento dende o enlace de máis abaixo, obtendo o documento que corresponda ao traballo de repaso do seu curso.

Lembrade que esta Avaliación Final é como o Setembro doutros anos, polo que nos exames de Setembro entraba todo o que se estuda  no curso, e, por tanto, nesta Avaliación Final de Xuño, tamén entra todo o que se estuda no curso.

Non vos preocupedes porque, se aprobastes as Ciencias Sociais noutras avaliacións, sodes perfectamente capaces de demostrar que coñecedes a materia e que podedes facer o traballo que se vos pide máis que ben.

O traballo de repaso se deberá entregar o día 21 ás 12:45 na Aula de Reforzo da Planta Baixa (Diante de Conserxería).

Se queredes subir nota, deberdes quedarvos ao exame. Este exame terá preguntas do traballo de repaso feito polo alumnado.

O alumnado que non entregue traballo de repaso, deberá quedarse a facer o exame.

Quen decida ir ao exame ou decida subir nota tras entregar o traballo de repaso, deberá acudir o día martes 21 ás 12:45 á Aula de Reforzo da Planta Baixa (diante de Conserxería).

- 3oESO:

O alumnado suspenso na materia de CCSS deberá realizar o traballo de recuperación entregado polo profesor. En caso de non ter este traballo, descargarse o documento dende o enlace de máis abaixo, obtendo o documento que corresponda ao traballo de repaso do seu curso.

Lembrade que esta Avaliación Final é como o Setembro doutros anos, polo que nos exames de Setembro entraba todo o do curso, e, por tanto, nesta Avaliación Final de Xuño, tamén entra todo o do curso.

-4oESO:

O alumnado realizará aqueles traballos, tarefas, actividades ou exames que a profesora Dona Ana Silva indique na clase.

- 1oBACH:

Traballo de recuperación 1oESO_merged.pdf20.51 MB