Puntualización xeral das materias do Departamento CURSO 2022/2023

NOTA IMPORTANTE PARA O ALUMNADO MATRICULADO NAS MATERIAS DO DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA:

- Só se poderá redondear á alza a partir do reconto decimal do 0'5, únicamente no caso da nota final de cada trimestre ordinario. Deste xeito, cando a final de trimestre se reconte a nota acadada no 80% das probas e no 20% da observación, e se indique que os decimais acaden o 0'5, a nota poderá ser redondeada á alza pola profesora/profesor (p. ex. de sacar 4'5 como nota de trimestre, se poderá redondear á alza e acadar 5 como nota trimestral).

- Á hora de contabilizar a nota final ao final da terceira avaliación, se terá en conta a poderación porcentual de cada trimestre á hora de facer a media das tres notas das tres avaliacións ordinarias.

- Para o alumnado que non aprobe algún ou ningún trimestre ordinario, será moi importante facer os boletíns que lle facilitará a profesora/profesor para preparar a materia. Estes servirán para o repaso de cara aos exames que se deben superar para ter os trimestres aprobados (ben durante o curso ou ben ao final de curso), e tamén contabilizarán dentro do 20% da nota (observación do alumnado).

En A Coruña, a 17 de abril de 2023

Asdo.: