OBRADOIRO DE FOTOGRAFÍA CON FUCO REYES, “O ESPELLO DE CLAUDE”

O alumnado de Debuxo Artístico de 1º de Bacharelato participou nun obradoiro de fotografía e identidade co psicólogo e fotógrafo Fuco Reyes. Con esta actividade escolar de Afundación, organizada polo departamento de Artes Plásticas, Fuco explora aspectos clave na etapa da adolescencia como a construción da identidade, a autoimaxe, a autoestima, a xestión das emocións e a motivación. Esta viaxe a través das emocións desenvolveuse en cinco sesións dos meses de marzo e abril. Se queres ver o traballo realizado, prema aquí.

PROGRAMA PIALE

No primeiro trimestre do ano lectivo 2023-2024 corrente, o profesor do Departamento de Artes Plásticas (Debuxo) do noso centro Suso Samartinho, xunto cunha vintena de colegas doutros centros educativos da Galiza, tivo a oportunidade de realizar en Portugal a “Fase A” da “Modalidade 1” (“Integración. Itinerario formativo en dúas fases”) do programa PIALE (Programa Integral de Aprendizaxe de Línguas Estranxeiras). Para ler máis, preme aquí

Galería de imaxes

OBRADOIRO DE DESEÑO E ELABORACIÓN DUN CABEZUDO

O alumnado da materia Debuxo Artístico de 1º e 2º de Bacharelato, dirixidos polo gran artista Kukas, está realizando un obradoiro de deseño e construción dun cabezudo seguindo a técnica tradicional de cartón pedra.

Este obradoiro forma parte do proxecto da Asociación Ateneo Xalleiro para rescatar a tradición dos cabezudos nas festas e desenvólvese grazas á colaboración e apoio da Vicedirección, a Biblioteca e o Departamento de Artes Plásticas do IES Terra de Xallas.

Galería 1, 2, 3, 4, 5, 6