RECOLLIDA DE ALIMENTOS " RÍAS ALTAS " E COLABORACIÓN COA "AVPC DE PROTECCIÓN CIVIL" DO CONCELLO DE PONTEDEUME.

O vindeiro martes 15 de marzo de 2022 , realizaremos unha  doble recollida humanitaria. Por un lado,en colaboración co Banco de Alimentos Rías Altas (Zona Ferrol) e  por outra en colaboración coa AVPC  de Protección Civil do Concello de Pontedeume.

Estes anos de pandemia están a ser complicados e cheos de retos para todos/as, e toda a comunidade educativa do Ceip Couceiro Freijomil se implicou e continúa a implicarse cada día con responsabilidade e compromiso na axuda e colaboración con toda a poboación .

O noso colexio dedice facer esta recollida,neste momento porque un dos valores que a nosa escola quere poñer en alza entre o alumnado é o da solidariedade e compromiso .

COMO LEVAREMOS A CABO ESTA DOBLE RECOLLIDA?

O martes 15  de marzo  haberá nas entradas da escola unhas caixas onde recolleremos os alimentos non perecedoiros e alimentos precociñados tales como lentellas, garavanzos, arroz, leite, galletas, aceite,... para o Banco de Alimentos Rías Altas de Ferrol .

Para a recollida en colaboración coa APVC de Protección Civil  do Concello de Pontedeume , haberá outras caixas. O  material que  se recolle neste caso sería:

Material de Aseo:xel de baño,champú,dentífrico,cepillos de dentes,peite de cabelos e cepillos, desodorizantes,esponxas, xabóns,compresas, tampóns, toalliñas,cueiros, toalliñas de bebés e xabonosas e crema hidratante.

Alimentos: Latas de conservas, leite en pó e  leite para bebés.

Material sanitario: tesoiras,luvas,vendas, gasas, mantas térmicas,parches antiqueimaduras,alcohol,agua oxixenada,antisépticos,suero fisiolóxico,luvas de látex ou nitrilo,pulsioxímetro,glucómetro,termómetros,máscaras e tiritas.

Todas as familias que desexen participar nesta recollida de alimentos deberán facelo por medio dos seus fillos/as, que os depositarán ao entrar na escola nas caixas que haberá nas portas de entrada (as familias de Infantil poderán ser os adultos ,que acompañan aos nenos/as, os que depositen o que poidan traer  nas caixas na porta de entrada de infantil.)

Unha vez máis, grazas a todos/as pola vosa colaboración.