PERCEBIÑO

TEATRO #aBEtenapalabra #teatro #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O alumnado de 2º de primaria leva xa un trimestre cos ensaios de teatro na biblioteca.

Están a preparar unha obra entre as tres aulas, será unha peza de Carlos Labraña,

que aínda está en proceso de creación.

Eles sacarán adiante a dramatización do borrador.

Esta peza ten un valor especial pois a persoa que da nome á nosa biblioteca a

fixo pensando en nós, nas personaxes que vemos a cotío cando entramos nas distintas salas.

Agradecer a Carlos Labraña e á rapazada que pon todo o seu empeño en mellorar día a día.

E sen deixar de rir e disfrutar!

Compartindo experiencias con Percebiño!

As vacacións sempre son época de historias e anécdotas que estamos querendo contar á volta polo que organizouse un pequeno obradoiro de Cartas a Percebiño, a nosa mascota, que está encantado de ler sobre todas esas grandes aventuras que viviron! O alumnado traballou sobre diferentes modelos de carta aproximándose así a esta bonita forma de compartir a súa realidade cós demáis.

Percebiño responde...

É algo coñecido por todos e todas que a Percebiño encántanlle as palabras, as boas historias... e por suposto, as cartas! Por iso, retomamos unha das dinámicas máis especiais: Cartas a Percebiño! É dicir, o lugar onde se xuntan inquedanzas, dúbidas, pequenas historias, anécdotas e moito mais... en formato escrito e cun destinatario moi especial: Percebiño.

Como vedes nas imaxes xa funciona a pleno rendimento e sabemos de algúns e algunhas que incluso tiveron xa carta de resposta! Asique para que vos animedes os que aínda non escribichedes... aquí vos deixamos os pasos!

E, por suposto, na escola toda actividade ten a súa razón de ser polo que deixamos adxunto a fundamentación pedagóxica.

Non esquezas facer un borrador e logo pasar a carta a limpo. Incluímos un modelo, pero tamén podes apuntarte ou pasar pola biblioteca para coller o formato de carta que máis che guste!

O PERIPLO DE PERCEBIÑO #euquedonacasa #bescolaresgalabertas

Pasaron xa moitos días desde que Percebiño comezou a súa viaxe polo mundo.

Nos vosos barquiños de papel vai visitando lugares moi diversos.

Se premedes no mapa podedes acompañalo no seu periplo e engadir algún outro destino (máis indicacións aquí).

@beCarlosLabrana

biblio.nicolas.del.rio@gmail.com

AGASALLO DE PERCEBIÑO #euquedonacasa #bescolaresgalabertas

Percebiño está encantado de que participedes nas actividades da biblioteca "Carlos Labraña".

E como recompensa a todo o voso esforzo quere agasallarvos (coa axuda de Quique e Diego).

Así que se participas nas propostas da biblio e envías unha foto túa, poderás recibir un agasallo personalizado.

Velaquí as imaxes de Percebiño

Colócate ben diante da cámara, adopta a postura que mellor coincida coa de Percebiño e faite unha foto.

Despois de participar nas actividades propostas, envía a túa foto e comenta con que Percebiño queres aparecer.

Mirade que ben quedaron Roi e Marina!

@beCarlosLabrana

biblio.nicolas.del.rio@gmail.com