Educación Infantil

Saída

VISITA CRUZ VERMELLA E MUSEO "MARES DE CEDEIRA"

No mes de maio realizamos unha visita á Cruz Vermella e ó museo "Mares de Cedeira" como parte do proxecto que estamos a traballar no terceiro trimestre "O mar".

Moitas gracias ás dúas entidades pola súa colaboración, encantounos compartir este día convosco.

EXCURSIÓN ÓS MUSEOS DA CORUÑA

EXCURSIÓN  ÓS MUSEOS DA CORUÑA

PROXECTO OS CASTELOS

OS CASTELOS

Este terceiro trimeste traballamos o proxecto "Os Castelos", partindo deste tema xurdiron moitas actividades e visitas a distintos lugares do noso pobo así coma a excursión de fin de curso ó castelo de Moeche. Amosamos nestes vídeos varias destas actividades, algunhas delas non poderían levarse a cabo sen a axuda das familias, moitas gracias pola colaboración.

4 ANOS B

4 ANOS A

AULAS ABERTAS. TERCEIRO TRIMESTRE

EXCURSIÓN 4 ANOS

EXCURSIÓN GRANXA DO SOUTO- CASTELO DE MOECHE

Para rematar este trimeste e o noso proxecto de "OS CASTELOS" fixemos unha excursióná granxa do Souto ondenos ensinaron a montar a cabalo coma auténticos cabaleiros medievais.

A continuación fumos visitar o castelo de Moeche onde aprendimos moitas máis cousas sobre estas construccións do medievo.

EXCURSIÓN Ó CASTELO DE CEDEIRA

AÍNDA QUE NON É MEDIEVAL, FUMOS A VER O CASTELO DA NOSA VILA. CONTÁRONNOS COUSAS INTERESANTES, COMO QUE FOI CONSTRUÍDO PARA DEFENDER A CEDEIRA DOS ATAQUES POR MAR. HABÍA UNS CAÑÓNS IMPRESIONANTES, TORRE DE VIXILANCIA E UN PEQUENO MUSEO. PARA CHEGAR ALÍ E REGRESAR Á ESCOLA, CAMIÑAMOS COMO AUTÉNTICOS CAMPIÓNS. AQUÍ TEDES UNHAS FOTOS PARA QUE VEXADES UN POUCO COMO FOI ESTA VISITA.

VISITA Ó MUSEO DO MAR

Fixemos unha visita ó noso museo do mar, e ademáis da nova exposición de playmobil e o mar, tíñannos preparadas unhas pequenas explicacións e unha actividade de como se pesca e marisquea na nosa vila. Visita gratificante e paseo moi agradable. Aquí podedes ver algunhas das fotos que tiramos.

AULAS ABERTAS

SEGUNDO TRIMESTRE. 4 ANOS.

SEGUNDO TRIMESTRE

AQUÍ PODEDES VER ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE LEVAMOS A CABO NO SEGUNDO TRIMESTRE.

AULAS ABERTAS

Neste segundo trimestre, os venres, as clases de 4 anos abren as súas portas para compartir experencias cos seus compañeiros de nivel e deste xeito favorecer as relacións sociais entre todos os nenos e nenas.

Ademáis nas dúas aulas prográmanse actividades variadas para traballar a motricidade fina, lóxica matemática, lectoescritua, plástica... así como actividades de xogo libre para fomentar a súa creatividade e imaxinación.Os nenos e nenas poden elexir as actividades que prefiran en cada momento en calquera das dúas clases e cambiar de actividade e de clase cando eles queiran.

Deixamos aquí un vídeo no que podedes ver as actividades que estiveron realizando durante estas semanas.

1º TRIMESTRE DE 5 ANOS B

4 ANOS

TRABALLOS PRIMEIRO TRIMESTRE

Pódedes ver nestes vídeos un resume dos traballos que realizaron os nenos e nenas de 4 anos durante este primeiro trimestre.

4 ANOS A

4 ANOS B

4 ANOS FESTA DA AUGA

XOGAMOS CON AUGA

3 ANOS A

PODEDES VER NESTES VIDEOS ALGUNHAS ACTIVIDADES REALIZADAS NESTE TRIMESTRE. MOITAS GRACIAS POLA VOSA PARTICIPACIÓN

Excursión Belelle. 3 Anos

EXCURSIÓN BELELLE. 3 ANOS

3 ANOS . SEGUNDO TRIMESTRE.

SEGUNDO TRIMESTRE

PODEDES VER NESTES VIDEOS ALGUNHAS ACTIVIDADES REALIZADAS NESTE TRIMESTRE. ALGUNHAS GRACIAS Á VOSA PARTICIPACIÓN DENDE A CASA. GRACIAS POR COLABORAR.

3 ANOS

PRIMEIRO TRIMESTRE 3 ANOS

Podedes ver nestes vídeos un resumo de todas as actividades que realizaron os nenos e nenas de 3 anos no primeiro trimestre de curso.

Samaín 3 Anos A

3, 2, 1... comezamos!

Benvidos/as de novo a este blog!

Como sabedes, setembro é un mes moi especial nos coles xa que todo volve a funcionar! Asique qué mellor modo de iniciar o curso neste pequeno espazo virtual que cun pequeno vídeo dos protagonistas de todo isto: os nenos e as nenas! Esperamos que o disfrutedes!

FACEMOS GOMINOLAS CASEIRAS

Despois de plantar fresas na horta da escola, os nenos e nenas de 5 anos, decidimos facer unha receita deliciosa,fácil e sana con elas. E como somos moi lambóns nada mellor que unhas gominolas de fresa.

5 ANOS A

5 ANOS B