Feira de educación FormaMOS

Os pasados días 10 e 11 de abril, o noso profesorado de Ciclos de FP, participou por pimeira vez na feira de educación FormaMOS, organizada polo Concello de Mos e o colexio Lar, sendo esta a terceira edición. Durante a mesma, demos a coñecer a nosa oferta educativa en ciclos de informática ó alumnado visitante.

Erasmus+ 2024

Neste curso, oito alumn@s do ciclo de grao medio fan as súas prácticas en empresas en distintos países dentro do proxecto Erasmus+. Sara, Gabriel e Hugo en Praga (República Checa), Cristian e Yeray en Cork (Irlanda), Roi en Porto e Aitor e Raúl en Lisboa.

Excursións a Andorra e Madeira

A semana antes das vacacións alumnado do IES de 3º, 4º e 1º de bacharelato estiveron de excursión en Andorra e Madeira.

A xa tradicional excursión a Andorra estivo organizada por Bruno, o noso profe de educación física a quen acompañaron as profesoras Lucía e Laura.

A viaxe a Madeira estivo organizada por Fernando e Miguel, profesores do departamento de Lingua Galega.

Visita á Feira do Emprego en Oleiros

O alumnado de 2º de DAW do noso IES asitíu a Feira do Emprego que celebrouse o pasado 21 de marzo no municipio de Oleiros, organizada pola Escola de Negocios EFBS. Alí, o alumnado tivo a oportunidade de interactuar con persoal de diferentes empresas de distintos sectores e, principalmente, do sector tecnolóxico.

Curso 24/25 - Becas do "Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes"

Informamos de que están abertos os prazos de solicitude de becas do Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes.

PRAZOS: 19 de marzo ás 9:00 ata o 10 de maio ás 15:00

Tedes toda a información no seguinte enlace: