Recreos activos

A biblioteca é un espazo de lecer. Onde o noso alumnado pode gozar con distintas actividades lúdico-didácticas durante o recreo. Dispoñemos dunha aula de estudo para aqueles que precisen traballar ou estudar durante o recreo. Mentres o resto do alumnado dispón do espazo da biblioteca para poder ollar as novidades que nos chegan, buscar un libro que queren ler... e tamén pasalo ben coas actividades programadas dende a biblio.

Comezamos este trimestre cos luns de pasapalabra. Imitando o famoso rosco do programa televisivo do mesmo nome, os rapaces e rapazas compiten por ver quen completa o rosco. Ou quen consegue máis preguntas acertadas no tempo estipulado. A diversión está garantida durante os luns de pasapalabra.

Pero esta non é a única actividade que tempos, recreos de xogos, de contos, de música... Na entrada da biblioteca temos os horarios dos Recreos Activos.