Febreiro

Febreiro viu cargado de efemérides e en Biblio Ribeira tivemos tempo para todas.

Primeiro quixemos visibilizar o día da Muller e a Nena na Ciencia. Sacamos libros do fondo da biblio para o expositor da entrada.

O día 13 celebramos o Día mundial da Radio cun programa especial en RadioRibeira.

Continuamos cos mandados da Meca. Este Entroido puxo o nivel alto e, coa música topamos! Luns de música clásica, martes folclórico, o mércores foi rockeiro e o xoves pediunos ir de guateque. Ademais o venres houbo concurso de disfraces e coplas. E o noso expositor tivo a ben ensinarnos libros sobre esta festa ancestral. E como non, o concurso semanal Pasapalabra fixo un especial Entroido.

Pero o mes de febreiro tamén é o mes de Rosalía de Castro. Finalizado o entroido compuxemos o noso expositor con obras de e sobre Rosalía de Castro. E como nos anos anteriores, a rapazada pasou tempo preparando as cancións para a ruada rosaliana. Desta volta cambiaron o itinerario tradicional. Primeiro cantaron no centro para o resto do alumnado o propio día 23 de febreiro. Ao día seguinte uníronse a unha celebración conxunta xunto con outros centros da vila e o concello. Cantaron no encontro celebrado o día 24 no centro da vila. E por último remataron as actividades sobre Rosalía cun recital no espazo da biblioteca. O alumnado da quenda de adultos tamén traballou na biblio a figura de Rosalía. E para rematar cos actos polo día de Rosalía repartíronse marcapáxinas elaborados para a ocasión

O mes de febreiro foi un non parar. Alumnado e profesorado traballaron arreo para conseguir que todas as actividades saísen adiante.