Radio, xuntanzas de biblioteca...

Durante o mes de abril foron moitas as actividades que se realizaron. Xunto coas bibliotecas dos centros do Porriño asistimos á II Xuntanza de bibliotecas do Porriño. Tamén tivemos o apadrinamento lector onde alumnado voluntario da biblioteca acolleu non centro a alumnado do Antonio Palacios. Ademais o club de lectura tivo unha xuntanza con alumnado do club de lectura do Antonio Palacios.

Este mes, tamén houbo un cada venres unha recomendación dun libro. Colaboraron alumnado e profesorado por igual para achegar as súas recomendacións a todas as persoas oíntes do programa.

Ademais comezando este mes de abril e rematando a mediados de maio organizouse a I Olimpíada literaria da biblioteca. O alumnado, en equipos de entre 2 e 4 persoas teñen que adiviñar a través das pistas de cada día, cal é a autora ou autor, personaxe ou libro que buscamos.