Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Curso escolar 2018-2019

Procedemento ED330B

Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21)

Para as familias:

Se dispoñen de Chave365 ou certificado dixital poden cubrir o formulario de solicitude a través do menú Cidadán.

Unha vez creada a solicitude poden optar por:

Imprimir o formulario xerado pola aplicación e achegalo ao centro educativo para o que se solicita.

Presentalo telematicamente na Sede Electrónica da Xunta de Galicia a través desta aplicación.

Se prefiren presentar a solicitude presencialmente no centro poden descargar os anexos no seguinte enlace.

Acceda ás instrucións para realizar unha nova solicitude por parte do cidadán: Manual de usuario

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2018-2019, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2017-2018.