Descrición da actividade
Título
Estratexias para a promoción da igualdade no ámbito educativo I. Plan Proxecta
Competencias profesionais
Interlocutor/a e referente na comunidade educativa - Xestión e promoción de valores e convivencia, compromiso persoal e ético.
Interlocutor/a e referente na comunidade educativa - Mediación, resolución de conflitos.
Forma de participación
En rede
Modalidade
Curso
CFR, lugar, temporalización e prazas
Referencia: G1101011
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:
13/02/2012
-
10/05/2012
Data límite de inscrición: 20/12/2011
Lugar: Platega
Prazas:
50
Horas totais
Destinatarios
Todas as ensinanzas
Corpos e especialidades
590 - Profesores de ensino secundario
597 - Mestres
Temas e subtemas
Plan anual - 2011-2012
Plan anual - 2016-2017
Criterios de selección
Os criterios xerais do plan anual de formación.
Obxectivos
1.Facer unha aproximación ao concepto de coeducación.
2.Dotar de ferramentas para a análise do centro educativo desde a perspectiva de xénero.
3.Ofrecer pautas para a elaboración e desenvolvemento de proxectos coeducativos.
Contidos
1.A coeducación: concepto e sentido.
1.1.Que é a coeducación.
1.2.Teorías e modelos educativos.
1.3.Marco normativo da escola coeducativa.
1.4.Aspectos xerais da coeducación na etapa infantil, primaria e secundaria.
2.Procesos de socialización.
2.1.Teoría sexo-xénero.
2.2.Os axentes de socialización.
2.3.Sexismo e cultura: estereotipos e roles de xénero.
3.Propostas para a análise de xénero do centro educativo.
3.1.A igualdade nos instrumentos de planificación.
3.2.A igualdade na estrutura organizativa.
3.3.A igualdade no currículo: currículo explícito e currículo oculto.
4.Ferramentas para o deseño, desenvolvemento e avaliación de proxectos coeducativos.
4.1.A análise do contexto: propostas para unha autoavaliación.
4.2.O proxecto coeducativo: definición e fases de xestión.
Prerrequisitos
Asesor responsable da actividade
Asesor: Sebastián Junquera, Ángel José
Enderezo Electrónico:
asebastian@edu.xunta.gal