Descrición da actividade
Título
Ferramentas e aplicacións da web 2.0 na aula de CCSS (iniciación). Edición Abalar
Forma de participación
En rede
Modalidade
Curso
CFR, lugar, temporalización e prazas
Referencia: X1101055
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:
06/10/2011
-
16/12/2011
Data límite de inscrición: 20/09/2011
Lugar: Platega
Prazas:
55
Horas totais
Destinatarios
- Educación primaria # Primeiro ciclo de primaria
- 1º Educación primaria
* 1001 - Coñecemento do medio natural, social e cultural
- 2º Educación primaria
* 1001 - Coñecemento do medio natural, social e cultural
# Segundo ciclo de primaria
- 3º Educación primaria
* 1001 - Coñecemento do medio natural, social e cultural
- 4º Educación primaria
* 1001 - Coñecemento do medio natural, social e cultural
# Terceiro ciclo de primaria
- 5º Educación primaria
* 1001 - Coñecemento do medio natural, social e cultural
- 6º Educación primaria
* 1001 - Coñecemento do medio natural, social e cultural
- Educación secundaria obrigatoria # Primeiro ciclo de secundaria obrigatoria
- 1º Ensinanza secundaria obrigatoria
* 1003 - Ciencias sociais, xeografía e historia
- 2º Ensinanza secundaria obrigatoria
* 1003 - Ciencias sociais, xeografía e historia
# Segundo ciclo de secundaria obrigatoria
- 3º Ensinanza secundaria obrigatoria
* 1003 - Ciencias sociais, xeografía e historia
- 4º Ensinanza secundaria obrigatoria
* 1003 - Ciencias sociais, xeografía e historia
* 1010 - Xeografía e historia
Corpos e especialidades
597021 - Mestres. Ciencias sociais, xeografía e historia
590005 - Profesores de ensino secundario. Xeografía e historia
Temas e subtemas
Plan anual - 2011-2012
Criterios de selección
1. Profesorado que imparta docencia a alumnado de aulas Abalar 2. Profesorado de centros con aulas Abalar 3. Resto do profesorado (criterios do Plan Anual de Formación)
Obxectivos
1.Familiarizar ao profesorado coas aplicacións da web 2.0. e cos recursos didácticos máis interesantes existentes na rede para a aula de ciencias sociais.
2.Coñecer experiencias e materiais didácticos que contribúan a fomentar a integración destas aplicacións na elaboración de propostas máis innovadoras de ensinanza-aprendizaxe das ciencias sociais.
3.Integrar os coñecementos e procedementos aprendidos para á elaboración de propostas didácticas.
Contidos
1.BLOQUE I. A WEB 2.0 (Concepto de web 2.0. Características das ferramentas e posibilidades que abren ao profesorado docente: crear, compartir e colaborar)
2.BLOQUE II. BUSCA E CATALOGACIÓN DE MATERIAIS.
2.1.Fontes de recursos útiles para as clases de ciencias sociais: portais educativos, editoriais, páxinas persoais de profesorado de ciencias sociais. Criterios para a súa valoración
2.2.Busca de materiais en diversos formatos: texto, imaxes, vídeos.... Uso dos marcadores sociais como ferramenta para crear e compartir un banco de recursos persoal
3.BLOQUE III: OS BLOGS NA CLASE DE SOCIAIS. As posibilidades educativas dos blogs nas clases de ciencias sociais. Creación, publicación, aplicacións e modelos didácticos
4.BLOQUE IV. FERRAMENTAS ON LINE PARA A ELABORACIÓN E DIFUSIÓN DE MATERIAL DIDÁCTICO DE CCSS
4.1.Servizos en internet para gardar documentos, vídeos, imaxes, etc. Presentacións multimedia: creación e aloxamento. Creación de cómics e carteis. Exemplos
Prerrequisitos
Asesor responsable da actividade
Asesor: Hidalgo Cortijo, Raúl José
Enderezo Electrónico:
rhc@edu.xunta.gal