Descrición da actividade
Título
Moodle como ferramenta de apoio no traballo por proxectos no ámbito científico-matemático-tecnolóxico. Edición Abalar
Forma de participación
En rede
Modalidade
Curso
CFR, lugar, temporalización e prazas
Referencia: G1101038
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:
27/02/2012
-
18/05/2012
Data límite de inscrición: 20/12/2011
Lugar: Platega
Prazas:
60
Horas totais
Destinatarios
- Educación primaria
- Educación secundaria obrigatoria
Corpos e especialidades
597021 - Mestres. Ciencias sociais, xeografía e historia
597022 - Mestres. Ciencias da natureza
597023 - Mestres. Matemáticas
597024 - Mestres. Lingua castelá e literatura
597026 - Mestres. Lingua estranxeira. Francés. 1º ciclo da ESO
597033 - Mestres. Lingua estranxeira: Francés
597038 - Mestres. Educación Primaria
597067 - Mestres. Lingua galega
590006 - Profesores de ensino secundario. Matemáticas
590007 - Profesores de ensino secundario. Física e química
590008 - Profesores de ensino secundario. Bioloxía e xeoloxía
590019 - Profesores de ensino secundario. Tecnoloxía
Temas e subtemas
Plan anual - 2012-2013
Criterios de selección
1. Profesorado que imparta docencia a alumnado de aulas Abalar 2. Profesorado de centros con aulas Abalar 3. Resto do profesorado (criterios do Plan Anual de Formación)
Obxectivos
1.Coñecer as principais características de Moodle como software para a creación de cursos en liña no ámbito científico matemático e tecnolóxico.
2.Coñecer e utilizar adecuadamente todos os recursos e actividades que se poden crear en Moodle, distinguindo cales son máis adecuadas en cada situación de aprendizaxe.
3.Coñecer e utilizar correctamente as ferramentas de avaliación que incorpora Moodle.
Observacións
Este é un curso non presencial na plataforma Platega
Contidos
1.Posibilidades que Moodle ofrece ó profesorado para a correcta administración dun curso en liña de apoio ó ensino presencial no ámbito científico-tecnolóxico e matemático. Vantaxes sobre outras opcións.
2.Principais compoñentes de Moodle: bloques, recursos ou módulos transmisivos e actividades interactivas e avaliativas. A súa configuración e distribución nos cursos.
3.A edición de textos dentro de Moodle.
4.Actividades en liña elaboradas cun programa alleo a plataforma, como Hotpotatoes
5.Introdución ás principais aplicacións Open Source que poden utilizarse para incorporar contidos aos cursos de Moodle no ámbito científico-tecnolóxico e matemático: GeoGebra, Ardora, Jclic, LIM
6.O traballo por proxectos e a súa relación co Moodle. Actividades colaborativas: foro, chat, base de datos, glosario e wiki
7.O sistema de avaliación e cualificación en Moodle. Ferramentas de avaliación formativa e sumativa
8.Taller práctico: elaboración dun curso completo en Moodle para unha materia dun determinado nivel. Cada curso incluirá: elaboración e xestión de contidos, elaboración e xestión de actividades e xestión de alumnos.
Prerrequisitos
Asesor responsable da actividade
Asesor: Suárez Filloy, María José
Enderezo Electrónico:
mariajosesf@edu.xunta.gal