Venres Outubro 21, 2022
Start: 21 Out 2022 10:15

O mércores 19 de outubro tivemos a colaboración das compañeiras da Escola Galega de Consumo. Fixeron actividades moi interesantes co alumnado onde aprenderon a mercar con responsabilidade  en datas especiais como o Samaín. Poderedes ver as fotos das actividades na aula virtual no apartado de Dinamización da Lingua Galega.

Start: 21 Out 2022 12:24

Hoxe recibimos a visita do contacontos "Polo correo do vento" sobre ciberseguridade. Fixeron un debuxo fantástico e ademais agasallaron á biblioteca do centro cos seus contos fermosos.

Martes Novembro 01, 2022
Start: 1 Nov 2022 21:03

O pasado 28 de outubro celebramos o Samaín con unha morea de actividades como a queima dos medos coas meigas que nos visitaron este ano, merenda de castañas, decoración por parte das familias de cabazas, vasoiras e sombreiros e como remate final dunha xornada perfecta participamos nunha xincana con once xogos. Si pinchas na imaxe podes ver unha mostra do moito que gozamos.