Outro material

PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA.

Saíu publicada no DOG no día de hoxe a Orde do 28 de outubro de 2021, pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras para o alumnado de educación primaria.

Podedes pinchar na orde o se preferides ver os documentos adxuntos (orde e anexos para cubrir).

Observacións:

• Ao alumnado que tivo  axudas de material escolar da Xunta no presente curso, as máscaras seranlles asignadas de xeito directo, polo que non precisan tramitar a solicitude.
  • Unicamente terán que formalizar a solicitude os alumnos que reúnen os seguintes requisitos:

1.

Que pertenza a  familias cunha renda  per cápita igual ou inferior a 6000 € (exercicio fiscal 2019).

2.

Que estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.

A forma de presentación da solicitude é unicamente de forma presencial no colexio (do 15 ao 26 de novembro).

* O formulario de solicitude está dispoñible nos documentos adxuntos, na sede electrónica da Xunta de Galicia, no portal educativo e no CEIP Plurilingüe A Fraga.