Lecturas recomendadas

lecturas recomendadas

Lectura Recomendada. EDUCAR SIN DESESPERAR

Desde a Dinamización de Benestar e Convivencia queremos recomendarvos a lectura deste libro

Si queredes ler un pequeno avance podedes facelo premendo aquí

Guía de Lectura Nadal 2022

Guía de lectura proposta polo Equipo da Biblioteca do CEIP A Maía

Lecturas recomendadas 2022

Dende a Rede de Bibliotecas dos Centros Públicos de Ames lanzámosvos esta serie de recomendacións de lectura para o verán.

Aproveitade para ler moito! Bo verán!

Premede na imaxe para coñecelas!

Guía de lecturas para o Nadal

Esta guía foi elaborada conxuntamente polas bibliotecas escolares do concello de Ames.

Preme aquí para acceder

Guía de lecturas do Nadal

Xa podedes consultar aquí a gúia coas recomendacións de lectura realizada polo REDE DE BIBLIOTECAS ESCOLARES DOS CENTROS PÚBLICOS DE AMES

Consultar guía

BIBLIOTECA PARA NAIS,PAIS,FAMILIAS

Estimadas nais, pais, familias,

Durante este curso queremos poñer á vosa disposición para lectura e consulta, unha selección de libros de pedagoxía de temas varios. A finalidade é que poidades coñecer distintos enfoques,  aprender, reflexionar  e incrementar a vosa seguridade como nais e pais e contar con informacións e criterios veraces, que sen dúbida, pódenvos axudar a exercer un bo desempeño pedagóxico na crianza dos vosos fillos e fillas. Tentamos seleccionar libros con  unha visión sinxela e amena sen renunciar ao rigor, e que vos axuden no exercicio de vosa máis apaixonante responsabilidade: a de ser nais e pais.

Poderedes retiralos na nosa biblioteca os luns en horario de 16:30h a 17:30h. Esperamos que vos animedes a lelos, e que os atopedes de utilidade.

O noso agradecemento para a ANPA que será quen xestione directamente o préstamo.

Lecturas recomendadas

Desde o Blog Educando as emocións  nos recomendan o libro de Eline Snel  “Tranquilos y atentos como una rana”, da editorial Kairós. O libro explícanos como podemos comenzar coa meditación (mindfullness) na escola e na casa de forma sinxela. Unha práctica que está moi de actualidade e que ten que ver coa xestión das emocións, da autorregulación  e do autocoñecemento.  O libro ven acompañado dun CD guía para traballar a meditación.