Admisión matrícula

Listaxes de admisión definitiva

Podedes consultar as listaxes na secretría do centro ou ben as vosas solicitudes en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

ADMISIÓN DEFINITIVA

Listaxes admitidos

Podedes consultar as listaxes no portal educativo en Admisión alumnado.

Admisión alumnado curso 2024 - 2025

Para descargar os arquivos premede en adxuntos

Listaxe provisional admitidos curso 2023-2024

Pode consultar a lista na secretaría do centro ou, con certificado dixital, na aplicación "Admisión alumnado"

RESERVA DE PRAZA CURSO 2023-2024

Hoxe, 16 de xaneiro de 2023, comeza o prazo para realizar a reserva de praza para o vindeiro curso escolar 2023-2024.

Todas aquelas familias que queran matricular aos seus fillos no IES Breamo, terán que cubrir e devolver ao CEIP Plurilingüe de Andrade,  a solictude de reserva que se adxunta. A citada solicitude pódese descargar tamén dende a aplicación "Admisión alumnado".

Do mesmo xeito pódese cubrir a solicitude dende a aplicación "Admisión alumnado", imprimila ou, se estan rexistrados, entregala a través da sede electrónica.

O prazo para entregar as solicitudes remata o vindeiro 6 de febreiro.

SOLICITUDE EN GALEGO

SOLICITUDE EN CASTELÁN

Para máis información: "Admisión alumnado"