XANDRE OUTEIRO: OS NOSOS INSTRUMENTOS

FENTOS E FROUMA

As pandereteiras de Fentos e Frouma non só nos ofrecéronnos unha mostra de saber cantar e toca-la pandeireta senón que tamén nos ensinaron xogos de roda(con música) para pasalo ben. Ademais, estivo moi divertida a explicación que nos deron dos traxes de gala e de cotío das mulleres galegas.

XXIIIª SEMANA CULTURAL. LETRAS GALEGAS-2015

Accede ao Programa completo facendo clic na foto ou nos arquivos adxuntos.

Grandes ximnastas

No noso colexio hai varios nenos que fan ximnasia... e fano moi ben! Aquí temos a Elena León Pousada, de 3ºB, que gañou esta copa o pasado fin de semana(2ª clasificada do campionato)

HORTO ESCOLAR 2015: EMPEZAMOS A PLANTAR

Por fin podemos empezar a plantar. Tivemos que agardar máis do esperado pero esta semana puidemos voltar a sentirnos agricultures e manchar as mans coa terra. Agora teremos que coidar os nosos cultivos regando cando sexa preciso e así non tardaremos en colleitar leitugas, remolachas, tomates, cenorias ou acelgas. Nas fotos vemos aos alumnos de 1º de Primaria, poñendo leitugas e remolacha.

CADEA DE FAVORES EN GLOBO

Este luns os alumnos de Infantil-5 anos foron á praia acompañados dos seus pais/nais e da súa profe. Foi para unha actividade moi divertida e interesante. As mamás, sentadas na praia en círculo, despois dun intercambio de ideas, tiñan que formular por escrito algo que podían facer por alguén coñecido. Despois pegárono nun globo e ao caer a noite fixéronos voar todos á vez.

ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO ESCOLAR 2015-16

O Consello Escolar foi informado na sesión do martes, 7 de abril de 2015, da relación de alumnos admitidos para o vindeiro curso escolar. Poden consultalo nos seguintes PDF adxuntos.

ROTEIRO DE MARÍN E VISITA AO CONCELLO

O venres pasado venres, 27 de marzo, os alumnos de 3º e 4º fixeron un roteiro por Marín. Nun mapa localizaron lugares e edificios destacados polo seu interese histórico, cultural ou institucional. O percorrido tiña como meta a Casa do Concello, na que foron recibidos pola Concelleira de Medio Ambiente e servizos, Marián Sanmartín.