AS CABAZAS TRAEN MAXIA E MISTERIO

TARA NUCCITELLI

Dende o pasado curso escolar  o CEIP A Laxe de Marín puxo en marcha seccións bilingües de Plástica en Inglés para tódolos niveis de E. Primaria.

DEMOSTRACIÓN DE KÁRATE

Todo o colexio asistiu á demostración de kárate

EXHIBICIÓN DE KÁRATE

BENVIDA, TARA! WELCOME TO A LAXE, TARA!

No presente curso escolar o CEIP A LAXE vai contar cunha Auxiliar de Conversa. Chámase Tara e vén de New York( Estados Unidos de América). Dende mañá, 1º de outubro, estará entre nós para  colaborar nas seccións bilingües Plástica-Inglés e nas clases de Lingua inglesa. A súa principal misión será reforzar a comprensión e expresión oral dos nosos alumnos, ao tempo que nos achegará directamente a realidade da cultura norteamericana.

Dende aquí queremos darlle unha cordial benvida. Que a túa estancia entre nós sexa moi agradable e fructífura!

LIBROS DE TEXTO 3º CICLO (5º e 6º cursos )

Nota aclaratoria respecto aos libros de 5º curso: O que se pide son libros de texto en papel, os libros de sempre. Non é necesario mercar tablet nen calquera outro dispositivo móbil.

XA ESTÁN ACTUALIZADOS OS ISBN QUE CORRESPONDEN AOS LIBROS EN PAPEL.

LIBROS DE TEXTO 3º ED. PRIMARIA 2014/15

Lista actualizada. Corrixidos códigos dos dous primeiros libros.

LIBROS DE TEXTO 1º ED. PRIMARIA 2014/15