"ROSALÍA NA MEMORIA"

No Salón de Actos podemos visitar unha interesante exposición na que distintos ilustradores, caricaturistas, pintores e debuxantes nos amosan a súa versión da autora de Follas Novas. Así, podemos admirar traballos dos seguintes artistas plásticos:

QUE RICOS ESTABAN OS BOCATAS!

Os nenos de Educación Infantil e do 3º ciclo de Primaria puideron ser os primeiros en apreciar os valores nutritivos dos bocadillos feitos a base de conservas do mar (atún, xoubas, mexilóns) e outros alimentos(leituga, tomate, queixo, millo, olivas,...)

O horto escolar na prensa

O Faro de Vigo recolle na súa edición impresa do 2 de abril e en liña o noso horto escolar. Accede á nova AQUÍ. Ou tamén, nestoutra.

PONLLE AS PILAS AO TEU BOCATA

Este xoves, 3 de abril e venres, 4 de abril teremos a ocasión de tomar uns bocatas especiais no noso colexio. Chega o Programa PONLLE AS PILAS AO TEU BOCATA, baixo o patrocinio da Consellería do Medio Rural e do Mar. A actividade, que estará organizada por unha empresa especializada, empezará cunha Presentación audiovisual na que se explicarán os valores nutritivos dos bocadillos feitos con produtos do mar e do campo, continuará cun xogo por equipos ou unha actividade plástica(segundo idade) e rematará co obradoiro propiamente dito no que cadaquén poderá elaborar o seu bocata favorito.

O KIWI: Unha froita con moita vitamina c

O kiwi foi moi ben acollido por  todos. Cunhas culleres especiais xentileza de Frutas Nieves foi moito máis doada e divertida a súa degustación.

Inauguramos o Horto da Cortiña

A experiencia do ano pasado foi tan positiva que este ano todos quixemos participar no horto escolar. Houbo que acondicionar a área xunto ao pavillón. Aquí colaborou o Concello con maquinaria e con terra nova. Ademais, abonaron o terreno e fresárono. Tamén instalaron un sistema de rego por aspersión para cando sexa necesario.

RELACIÓN PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS. CURSO 2014/2015

Nos documentos adxuntos poden consultar as listas de admitidos provisionalmente. Ábrese un período de 10 días para posibles reclamacións. As listas definitivas publicaranse no vindeiro mes de abril, despois da xuntanza do Consello Escolar.

Syndicate content