DESFILE DO ENTROIDO-2015(VÍDEO)

SOLICITUDE DE ADMISIÓN 2015-16

Do 2 ao 23 de marzo de 2015 poderán solicitar praza neste centro tódolos pais/nais que queiran matricular aos seus fillos por primeira vez  no vindeiro curso escolar nalgún curso de Educación Infantil ou Educación Primaria.

Máis información nos seguintes arquivos adxuntos. Poden descargar neste páxina o impreso de solicitude(Anexo II).

Día de Rosalía

Organizado polo Equipo de Biblioteca, hoxe celebramos o DÍA DE ROSALÍA no salón de actos. Os alumnos de 6º escenificaron distintos retrincos da vida e obra da autora de Follas Novas. Despois, bailaron un rap con proxección audiovisual. Por outra banda, os alumnos de 3ºB gravaron a súa participación nun vídeo colaborativo sobre o poema rosaliano "A lingua que eu falo", baixo o auspicio dos Equipos de Dinamización da Lingua Galega do Morrazo.

24 de marzo: Día de Rosalía de Castro

"Rosalía naceu a madrugada do 24 de febreiro de 1837 nunha casa do Camiño Novo, na paraxe de Barreiras. Naquel entón pertencía ao concello de Conxo, pero despois pasaría a formar parte do de Santiago." (Manuel Lorenzo Baleirón. Vida de Rosalía)

ENTROIDO-2015. FESTIVAL NO PAVILLÓN DA LAXE

O "FBI" de 6º en acción

A ANPA DA LAXE NO ENTROIDO DE MARÍN

A ANPA DO NOSO COLEXIO PARTICIPOU ACTIVAMENTE NO ENTROIDO DE MARÍN, CON DOUS GRUPOS DIFERENTES:

UN FORMADO POLOS ALUMNOS DE 6º(A BENEFICIO DA EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO) CUNHA ESPECTACULAR POSTA EN ESCEA DO UNIDADE POLICIAL DO FBI AMERICANO. OUTRO, NO QUE PARTICIPARON PAIS, NAIS E ALUMNOS DE DISTINTAS IDADES E CUNS DISFRACES("LACASITOS") MOI VISTOSOS. TANTO PARTICIPARON NA FESTA INFANTIL, QUE ESTE ANO FOI O SÁBADO NA PAVILLÓN DA CAÑOTA, COMO NO DESFILE CELEBRADO O DOMINGO POLA TARDE. GRAZAS POLO VOSO TRABALLO!

APRAZADO O DESFILE DO ENTROIDO

O DESFILE DE COMPARSAS E DISFRACES QUE ESTABA PROGRAMADO PARA MAÑÁ, VENRES 13, QUEDA APRAZADO PARA O VENRES, 20 DE FEBREIRO, DEBIDO AO MAL TEMPO.

2015: O ENTROIDO DA LUZ

Xa está aquí o Entroido. O certo é que xa levamos algunhas semanas pensando nos disfraces, nas comparsas... Non podía faltar, un ano máis, o MANDADIÑO. Estade atentos ao que cada día nos di Chispiña. Empeza a semana traendo unha gravata. Cada día haberá unha cousa diferente. É acumulativo, hai que traer as cousas dos días anteriores.

Día da Paz

O pasado venres, 30 de xaneiro, celebramos o Día da Paz. Cantamos a canción de Magín Blanco "Todos somos capitáns".