CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

No día de hoxe o CEIP a Laxe uniuse á conmemoración do Día Internacional en contra da violencia de xénero. En días previos, asistimos a sesións contacontos nas que reflexionamos sobre este lacra social.

ÁNGEL SANTOS, PREMIADO POR "LAS ALTAS PRESIONES"

A prensa escrita destaca estes días o éxito acadado polo marinense Ángel Santos na súa faceta de director de cine. A súa película "Las altas presiones",unha "road movie" rodada nas Rías Baixas, vén de ser premiada no Festival de Sevilla.

FROITOS DE OUTONO.XA COMEZOU A EXPOSICIÓN

EXPOSICIÓN:"OS FROITOS DO OUTONO"

Do 24 ao 28 de novembro terá lugar unha exposición de froitos do outono no salón de actos do centro. Trátase de que os alumnos traballen os froi-

granada

tos propios da estación, tanto os máis coñecidos coma os máis exóticos, que hoxendía son cada vez máis habituais nas nosas froiterías. Deben descubrir a súa procedencia, as cualidades máis importantes e as súas propiedades alimenticias. O resultado de toda a investigación é o que se vai plasmar nesta exposición mediante unhas fichas de cada froito.

SAMAÍN-2014: O misterio das cabazas

AS CABAZAS TRAEN MAXIA E MISTERIO

TARA NUCCITELLI

Dende o pasado curso escolar  o CEIP A Laxe de Marín puxo en marcha seccións bilingües de Plástica en Inglés para tódolos niveis de E. Primaria.

DEMOSTRACIÓN DE KÁRATE

Todo o colexio asistiu á demostración de kárate

EXHIBICIÓN DE KÁRATE