LIBROS DE TEXTO ED. INFANTIL 2014/15

Publicamos a lista de Libros de texto para Ed. Infantil. Faga clic no arquivo adxunto.

"OLLOS DE AULA". NÚMERO PARA AS VACACIÓNS.

Moi interesante para todos. Pensada especialmente para os pais/nais.

VISITA AOS MUÍÑOS DO RÍO LOIRA

Visitamos os múíños do río Loira e asistimos a unha demostración do funcionamento do mesmo grazas a Antón Pousada, profesor de Tecnoloxía e impulsor da recuperación deste magnífico roteiro de muíños de auga. Tamén puidemos observar e recoller mostras(follas) do interesante ecosistema do río con todas as súas árbores(avelairas, salgueiros, ameneiros, etc).

EXPOSICIÓN: "O TRABALLO DO CAMPO"

Como conclusión do Plan Proxecta deste ano("Froita e Agricultura Familiar") no Salón de Actos podemos ver unha exposición de utensilios, aperos,  ferramentas e fotos  que caracterizan o traballo na agricultura tradicional. Aínda que non son moitos, si hai algún curioso e interesante, como por exemplo un arado de rabela ou un muíño de man, a versión máis antiga do muiño de pedra pois aparece no Neolítico. Pensamos que paga a pena unha visita atenta. Cada obxeto vai acompañado dunha ficha explicativa.

CEIP A LAXE, SOCIO DE HONRA DE "A CAÑOTA NA MEMORIA"

CEIP A LAXE,  SOCIO DE HONRA DE "A CAÑOTA NA MEMORIA"

NUN ACTO QUE TIVO LUGAR O PASADO SÁBADO, 14 DE XUÑO, NO SALÓN DE ACTOS DO COLEXIO, PRESIDIDO POLA ALCALDESA DE MARÍN,Dª MARÍA RAMALLO, ACOMPAÑADA POLO DIRECTOR DO CENTRO, FRANCISCO J SUÁREZ, A PRESIDENTA DA ANPA, Mª TERESA ROLDÁN, O PRESIDENTE DA ASOCIACIÓN A CAÑOTA NA MEMORIA, ÁNGEL CARRAGAL E Dª MARGARITA PÉREZ ANGULO, DIRECTORA DESTE CENTRO EN 1971, ANO DA SÚA INAUGURACIÓN, CONCEDÉUSELLE AO CEIP A LAXE A DISTINCIÓN DE "SOCIO DE HONRA" DA CITADA ASOCIACIÓN, POLA SÚA VINCULACIÓN COA BARRIADA E POLA ELABORACIÓN DUN VÍDEO COS TOPÓNIMOS DA ZOA.

O horto escolar. Presentación bilingüe.

En dropbox podes atopar un Power Point do horto escolar. Está pensado para as clases de Inglés pero, ao mesmo tempo, está aberto ás modificacións, ampliacións, etc que lle queirades aportar. Pincha AQUÍ.

Un saúdo de,

"O colectivo do esterco"