ROTEIRO DE MARÍN E VISITA AO CONCELLO

O venres pasado venres, 27 de marzo, os alumnos de 3º e 4º fixeron un roteiro por Marín. Nun mapa localizaron lugares e edificios destacados polo seu interese histórico, cultural ou institucional. O percorrido tiña como meta a Casa do Concello, na que foron recibidos pola Concelleira de Medio Ambiente e servizos, Marián Sanmartín.

VISITA AO PORTO DE VIGO E MUSEO DO MAR

Se a semana pasada eran os alumnos do 1º ciclo, esta semana tocoulles ao resto dos alumnos de Primaria, os días 25 e 26. Ao último grupo(hoxe, xoves 26) non nos acompañou o tempo e non puidemos aproveitar a visita tanto como quixeramos. Acompañados de monitores dende a saída do colexio dividiron ao grupo en dous equipos, rodaballos e troitas,  con cadansúa gorra identificativa. Visitamos a lonxa de Vigo, unha das máis importantes de España en venda de peixe. O grupo do mércores tivo máis sorte á hora de mirar máis peixe pois aínda non rematara de todo a subasta. Hoxe xa pouco se puido ver, agás algunhas caixas de sardiña.

VISITA AO PORTO DE VIGO E MUSEO DO MAR

PLAN PROXECTA."O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR"

3º ANO DE REPARTO DE FROITA NO CEIP A LAXE

Na Laxe estamos en SEMANA DE FROITA. Dentro do Plan Proxecta este ano concedéusenos catro semanas de reparto.

Na semana do 9 ao 13 de marzo os nosos alumnos poden degustar as seguintes froitas: mazá, pera, kiwi, plátano e fresa.

Máis fotos nos arquivos anexos.

"ROSALÍA DAS ONDAS DO MAR"

Vídeo colaborativo sobre un poema de Rosalía de Castro coa participación dos EDLG dos centros educativos do Morrazo. Nós colaboramos cos alumnos de 3º B.

DESFILE DO ENTROIDO-2015(VÍDEO)

SOLICITUDE DE ADMISIÓN 2015-16

Do 2 ao 23 de marzo de 2015 poderán solicitar praza neste centro tódolos pais/nais que queiran matricular aos seus fillos por primeira vez  no vindeiro curso escolar nalgún curso de Educación Infantil ou Educación Primaria.

Máis información nos seguintes arquivos adxuntos. Poden descargar nesta páxina o impreso de solicitude(Anexo II) xunto co Anexo A, que tamén é necesario presentar.

Día de Rosalía

Organizado polo Equipo de Biblioteca, hoxe celebramos o DÍA DE ROSALÍA no salón de actos. Os alumnos de 6º escenificaron distintos retrincos da vida e obra da autora de Follas Novas. Despois, bailaron un rap con proxección audiovisual. Por outra banda, os alumnos de 3ºB gravaron a súa participación nun vídeo colaborativo sobre o poema rosaliano "A lingua que eu falo", baixo o auspicio dos Equipos de Dinamización da Lingua Galega do Morrazo.

24 de marzo: Día de Rosalía de Castro

"Rosalía naceu a madrugada do 24 de febreiro de 1837 nunha casa do Camiño Novo, na paraxe de Barreiras. Naquel entón pertencía ao concello de Conxo, pero despois pasaría a formar parte do de Santiago." (Manuel Lorenzo Baleirón. Vida de Rosalía)

ENTROIDO-2015. FESTIVAL NO PAVILLÓN DA LAXE