VISITA AO MUSEO ETNOGRÁFICO CASA DO PATRÓN (LALÍN), 4º EP

O venres, 24 de marzo, os rapaces e rapazas de 4º de EP visitaron o Museo Etnográfico Casa Do Patrón, en Lalín.

Neste museo Rural expóñense máis de 4.500 pezas recollidas por toda a xeografía galega. Dispón de varias salas de exposicións organizadas por temáticas, onde se poden observar as antigas escolas, a taberna, unha casa, pasando polos hábitos de vida dos nosos ancestros, oficios olvidados...

Deste xeito, o alumnado de 4º puido comprobar como era a vida dos seus avós, bisavós ou antepasados, facendo un percorrido polas distintas dependencias, acompañados por unha guía.

Ademais, participamos nun obradoiro de cerámica, do que saíron uns vasos e adornos ben bonitos.

Este museo defínese como "un canto silencioso á grandeza da historia, a cultura, a espiritualidade e a beleza do mundo rural galego".

Aquí vos deixamos un pequeno vídeo que resume ese día.