DIVULGACIÓN:Blogs do PLAN PROXECTA

Todos os traballos feitos dentro do Plan Proxecta polos noso alumnado, partindo de que son progrmas desenvolvidos por eles mesmos, onde só eles son os protagonistas, aparecen nos seguintes blogs, ademais de publicalos na páxina web do colexio.

Navegade e perdedevos pola inmesa produción dos vosos fillos e fillas, que xunto coa vosa colaboración, xa foron agasallados con algún que outro premio.

Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

2014-2015: NOVO CURSO, NOVO TEMA

Como en cursos pasados dende a Biblioteca propónse unha temática a traballar por todos e todas ao longo do mesmo. este ano sobre Mitoloxía a nivel mundial.

ESTAMOS DE NORABOA OUTRA VEZ!!!!!!

FESTIVAL FIN DE CURSO 14

SUSA HERRERA

Tivemos a gran sorte ,organizado polo equipo da Biblioteca, que viñera Susa Herrera ao noso cole...

Cantamos, bailamos...que ben o pasamos!!!

ENTREGA TROFEOS 2014

O MUNDO DOS CONTOS AO REVÉS

Unha vez máis Manuel Mariño veunos facer o terceiro taller sobre a Igualdade...pasámolo de marabilla e aprendemos moitísimo

Se queredes ver maís fotos preme na imaxe

2º TALLER

Xa chegou Manuel para completar o taller sobre A IGUALDADE, tratando de explicarnos o sexita que é a publicidade no mundo dos catálogos de xoguetes, os anuncios da televisión, a publiicdade en xeral.

OCEÁNTICA 14

Estamos novamente de noraboa!!!!

Cinco alumn@s de 6ºA foron premiados a nivel internacional polos seus fabulosos traballos no Congreso Oceántica, en colaboración co Campus do Mar da Universidade de Vigo: Adela Carril, Iris Cisneros, Ainoa Ferreiro, Iván Orois e Antía Pardo.

Foron premiados cun Campus Internacional, onde asistirán nenos e nenas dosutros países como Polonia, México, Argentina... dende o 14 de xullo ata o 19.

Se queredes ver os seus traballos premede no seguinte enlce e navegade ata atopalos...son fabulosos!!!!