DIVULGACIÓN:Blogs do PLAN PROXECTA

Todos os traballos feitos dentro do Plan Proxecta polos noso alumnado, partindo de que son progrmas desenvolvidos por eles mesmos, onde só eles son os protagonistas, aparecen nos seguintes blogs, ademais de publicalos na páxina web do colexio.

Navegade e perdedevos pola inmesa produción dos vosos fillos e fillas, que xunto coa vosa colaboración, xa foron agasallados con algún que outro premio.

Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

Os tres tenedores

Con motivo do Día do neno o Concello de Arzúa convidounos ao concerto de "Os Tres Tenedores" na Casa da Cultura. Este grupo de animación musical ensinounos, ao alumnado de Educación Infantil, distintos tipos de instrumentos e varias versións da popular canción "A saia da Carolina"

Algún de nós participou nunha orquestra e, outros, cantamos e bailamos!!!

The English Book Club

Aquí están los audios de los cuentos que estamos compartiendo en casa. Buscad vuestro cuento y escuchadlo una vez al mismo tiempo que veis el vídeo. Otro día, volved a escuchadlo al mismo tiempo que pasais las páginas del libro. La tercera vez, intentad seguid las palabras con la vista al mismo tiempo que lo escuchais. Cuando os sintáis con ánimo, podeís léerselo solitos a mamá, papá, la abuela o vuestro hermano. Get reading!

Saída infantil

O pasado venres as nenas e os nenos de infantil viaxaron ata a cidade de A Couña para coñecer o Acuario.

Alí, desfrutaron vendo ao tiburón Gastón, as focas e un montón máis de peixiños, mira, mira...

ENTENDENDO O MALTRATO ENTRE IGUAIS

O PASADO 11  DE NOVEMBRO O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA PARTICIPOU NUNHA CHARLA OFERTADA POLA GARDA CIVIL PARA ENTENDER E TRABALLAR SOBRE O ACOSO ESCOLAR.

CONTINUANDO COA MESMA TEMÁTICA POÑÉMOS UN ENLACE PARA VER UN CADERNIÑO PUBLICADO POLA XUNTA DE GALICIA:

MALTRATO ENTRE IGUAIS. MATERIAL DAS FAMILIAS

TAMÉN ESTA DISPOÑIBLE UN MATERIAL PARA O PROFESORADO E UN PARA O ALUMNADO

UNHA PAISAXE MOI SANA

En 3º nivel quixemos mesturar varias materias e varios programas do Plan Proxecta nun proxecto moi moi atractivo e interesante: unha fermosa paisaxe de costa.

Primeiro fixemos un boceto do que queriamos facer empregando as Tics:

Logo mans á obra, cada grupo na súa aula, quedándonos como podes ver na seguintes imaxes:

3º A

3º B

E despois fixemos unha pequena descrición do que fixemos

Un exemplo

Aprendemos a crecer sans e fortes!

MAGOSTO 2014

Como é tradición no noso cole hoxe tocou a festa da degustación da castaña, o MAGOSTO. E tamén relacionado co tema troncal proposto pola Biblioteca, a Mitoloxía: deuses gregos, seres mitolóxicos...

Como sempre pasámolo xenial, primeiro xogando con diferentes xogos populares e logo ÑAM ÑAM!! sentadiños arredor dunha caixa, porque somos moi limpos e sensibles co coidado do medio ambiente, comemos o froito típico destas datas, a castaña.