DIVULGACIÓN:Blogs do PLAN PROXECTA

Todos os traballos feitos dentro do Plan Proxecta polos noso alumnado, partindo de que son progrmas desenvolvidos por eles mesmos, onde só eles son os protagonistas, aparecen nos seguintes blogs, ademais de publicalos na páxina web do colexio.

Navegade e perdedevos pola inmesa produción dos vosos fillos e fillas, que xunto coa vosa colaboración, xa foron agasallados con algún que outro premio.

Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

Un dragón da China

Un dragón da China estivo de paseo estes días polo cole. É un dragón bo, ou eso din na aula de 4 anos...preme aquí para descubrir algunhas das cousiñas que están aprendendo sobre dragóns

IV Peque-Xogos

Un ano máis, todo o alumando de Educación Infantil participamos nos Peque-Xogos de Primavera, pasámolo xenial xogando aos bolos, á carreira de relevos, aos sacos, aros musicais e tira a corda.

peque.xogos by Slidely Slideshow

ITINERARIO POÉTICO

Co gallo da Semana das Letras Galegas no CEIP DE ARZÚA fixemos unha actividade co título de ITINERARIO POÉTICO, co que decoramos todo o casco urbán con poemas ilustrados de Manuel María. Dividímonos en grupos para ir despois do recreo a diferentes lugares públicos do concello de Arzúa:

Educación Infantil............................Biblioteca Municipal

1º nivel............................................Centro de Saúde

3º nivel............................................Patio cuberto do colexio

4º nivel............................................Casa do Concello

5º e 6º nivel......................................Recinto feiral

EDUCACIÓN INFANTIL

TERCEIRO NIVEL

CUARTO NIVEL

En 4º tivemos un recibimento especial no salón de plenos do Concello, o mesmo alcalde xunto con outros membros da corporación, adicáronnos unha palabras e nos cantámoslle un poema musicado do autor homenaxeado no Día das Letras Galegas.

Unha historia de esforzo e superación

O noso compañeiro Víctor de 6ºA, elaborou, coa axuda da mestra de Audición e Linguaxe, unha historia moi especial.
Un dos seus ídolos, Leo Messi, representa unha historia onde o esforzo e a superación son dous dos valores que marcaron a súa carreira deportiva.

Se queredes coñecer a súa historia, segue lendo...

Os valores nos xogos paraolímpicos

Dende o Departamento de Orientación (Xefa do D.O, mestra de P.T e mestra de A.L), seguindo o tema central deste curso, elaborouse un panel onde se representan os 5 valores máis importantes dos Xogos  Paraolimpímpicos.

O esforzo e a superacióno control do corpo e da mentea cooperacióno xogo limpo e o respeto, son valores moi importantes para a nosa vida diaria e para o deporte.

Os nos@s alumn@s aprenderon investigando moito sobre cada un destes valores.

Este é o resultado dun bó traballo!

Animais vertebrados (alumnos/as de 6º B)

Avaliación Individualizada de terceio de Educación Primaria. Curso 2015/2016

Lembrámoslles que as probas de avalización individualizada de terceiro curso de Educación Primaria realizaranse os días 24 e 25 de Maio de 2016.

Para máis información sobre a Resolución do 18 de abril de 2016 pinche aquí.

Instruccións avaliación individualizada 3º Educación Primaria.

Xogos para aprender froitas

Que vos paracen os novos xogos para aprender froitas?

Na aula de A.L. coloreamos, recortamos, pegamos e traballamos moito para crear este 3 en raia, este dominó e estos puzzles de froitas.

Gústanvos?