RESUMO DO PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO DE CENTRO 2021-2024

PDI - MUDANDO O RUMBO

Neste pequeno resumo, que podedes ver clicando na imaxe, queremos deixar unha moi breve constancia do traballo realizado durante estes últimos cursos, 2021/2022, 2022/2023 e este no que estamos, 2023/2024.

Tres anos nos que fomos aprendendo xuntas e xuntos a traballar dun novo xeito, a implementar novas ferramentas e actividades nas aulas e coas que seguiremos traballando nun novo proxecto a partir do vindeiro curso.

Que novas aventuras nos proporá Toquiña?

LISTAXES PROVISIONAIS ADMISIÓN 24/25

AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 24/25 ESTÁN XA PUBLICADAS NA SECRETARÍA DO CENTRO.

AS FAMILIAS SOLICITANTES REVISADE O VOSO CORREO ELECTRÓNICO PARA LER A MENSAXE ENVIADA DO CENTRO (SE NON TEDES NADA NA BANDEXA DE ENTRADA NIN EN SPAM AVISÁDENOS).

O PRAZO DE RECLAMACIÓN Á LISTAXE PROVISIONAL VAI DO 8 AO 12 DE ABRIL.

AS LISTAXES DEFINITIVAS SAIRÁN O VENRES 19 DE ABRIL.

MENÚ ABRIL 2024

ADMISIÓN CURSO 2023-2024

ADMISIÓN PARA O CURSO 2024 - 2025

Quen debe facer a solicitude?

• O alumnado de nova escolarización para o curso 2024-2025, nados no ano 2021.
  • Aquel alumnado que estea cursando xa estudos nun centro e que queira cambiar de centro debe realizar as súas solicitudes neste prazo.

Prazo de presentación de solicitudes

• Do 1 ao 20 de marzo.

Métodos de presentación da solicitude

• Presentar o impreso ED550B escrito a man ou a ordenador na dirección/secretaría do noso centro.
  • Presentar o impreso ED550B creado mediante a aplicación admisión/alumnado na dirección/secretaría do noso centro.
  • Presentar a solicitude (o impreso ED550B) en Sede Electrónica a través da propia aplicación.

PREME AQUÍ PARA DESCARGAR O IMPRESO ED550B CASTELÁN

PREME AQUÍ PARA DESCARGAR O IMPRESO ED550B GALEGO

Horario de dirección/secretaría para a presentación de documentos

• De luns a mércores de 15:30 a 16:30 da tarde.
  • Martes: de 10 a 11 da mañá.

Documentación a aportar xunto coa solicitude

• Solicitude: Anexo II procedemento ED550B (dispoñible para descargar nesta publicación, no centro, na aplicación ou na sede electrónica)
  • Fotocopia do libro de familia.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumnado.
  • Fotocopia da cartilla de vacunación da/o alumna/o.
  • Informe médico.
  • Dúas fotos da/o alumna/o tamaño carné.
  • Fotocopia do DNI do alumnado (se dispón del).
  • Fotocopia do DNI dos proxenitores, titores legais ou responsables.
  • De ser o caso, resolución xudicial de separación ou divorcio.
  • Calquera outra documentación ou información que se considere relevante a efectos persoais ou para o xustificar no baremo de ser o caso.

Información importante

• Só se pode presentar unha única solicitude no centro no que se solicita a praza en primeiro lugar.
  • O incumprimento deste primeiro punto pode conlevar á perda dos dereitos de prioridade que puidera ter a/o alumna/o no centro por duplicidade de presentación.
  • O alumnado que actualmente está escolarizado no centro ten garantida a súa continuidade no mesmo. Se algún quixera cambiar de centro deberá presentar a solicitude de admisión no centro ao que queira trasladarse e comunicar este feito no centro de orixe, no que actualmente cursa estudos a/o alumna/o.
  • O alumnado que queira presentar solicitude de admisión noutro centro distinto no que ten reservada a praza, deberá realizar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (1 de marzo).

Segundo a Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de Educación Infantil e Primaria informamos ás familias dos servizos e prazas existentes actualmente no centro:

Área de escolarización do centro: concello de Toques.

Centros adscritos: IES de Melide (secundaria).

Servizos complementarios do centro:

• Comedor (14:45 a 15:30h).
  • Transporte escolar (entrada no horario escolar e saída as 16:30h) ofertado pola Consellería de Educación.

TODAS AS DÚBIDAS SERÁN SOLUCIONADAS NO CORREO ceip.toques@edu.xunta.gal.

Vacantes para o curso 2023-2024

MENÚ COMEDOR FEBREIRO 2024

Reserva de praza para o alumnado de 6º de primaria para continuar estudos no IES DE MELIDE

Reserva de praza para continuar estudos en Ed. Secundaria para o alumnado de 6º de primaria para o curso 2024-2025

Destinatarios:

• Alumnado matriculado no CEIP Plurilingüe de Toques no presente curso escolar que pretente continuar estudos no centro de adscrición "IES de Melide" para o curso 2024-2025.

Prazo de presentación das solicitudes

• Do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro (ambos inclusive).

Como podemos facer a presentación da solicitude?

1. Presencialmente na dirección-secretaría do noso centro.
  2. A través da aplicación "admisión alumnado" https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Onde consultar toda a información?

• Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

PREME PARA DESCARGAR IMPRESO DE RESERVA DE PRAZA

MENÚ XANEIRO 2024