3º de Primaria

ACTIVIDADES REFORZA-T

Bo día:

Agardamos que sigades tod@s ben e con moito ánimo!!!

O profe Miguel deixa as seguintes actividades de Reforza-T!!

Unha aperta forte a tod@s!!!

Bo día:

Agardamos que sigades tod@s ben e con moito ánimo!!!

A profe Elena deixa as seguintes actividades de Relixión!!

Unha aperta forte a tod@s!!!

BO DÍA !!!!!

Deixovos unhas actividades de relixión que deixou a profe Elena!!!

Unha aperta a tod@s!!!!

BO DÍA:

A PROFE ELENA DEIXOUVOS UNHAS ACTIVIDADES PARA FACER NESTE MES DE MAIO ADICADO Á VIRXE.

TEDES NAS ACTIVIDADES A DIRECCIÓN DE CORREO ELECTRÓNICO Á QUE LLE PODEDES ENVIAR AS TAREFAS UNHA VEZ FEITAS.

ÁNIMO!!!!

REFÓRZA-T. LECTURA COMPRENSIVA

BO DÍA:

ADXUNTOVOS FICHAS PARA PRÁCTICAR A LECTURA COMPRENSIVA  QUE NOS DEIXA O PROFE MIGUEL.

ÁNIMO A TOD@S!!!!!!!

REFORZA-T INGLÉS

BO DÍA:

ADXUNTO FICHA CON VOCABULARIO DE INGLÉS QUE NOS DEIXA O PROFE MIGUEL.

ÁNIMO A TOD@S!!!!!!!

CONTINUAMOS A TRABALLAR - ACTIVIDADES DO PROFE MIGUEL

Bo día a tod@s.

Agradamos que estades ben e que manteñades o ánimo. Pensade que xa queda menos para saír pouco a pouco desta situación!!!!

Mentres o Concello procede ao reparto do voso material que estaba no centro, imos colgando algunhas tarefas para que vaiades traballando aos poucos, sen agobio, pero sen perder rutinas.

As actividades son enviadas polo profe Miguel, en principio para o alumnado de programa Reforza-T, pero recomendamos que as fagan todo o alumnado, xa que son interesantes para practicar a lectura comprensiva,  habituarse a realizar esquemas e resumos, etc.

Lembrade tamén que,  se necesitades imprimir algún material e non tedes posibilidade de facelo na casa, o Concello se ofrece a imprimilo e a enviárvolo a casa!!!

Pasa iso mandades un correo a concellodesanamaro32074@gmail.com  e engadides os arquivos que queredes adxuntar ou o enlace coa páxina web do cole!!!

Unha aperta moi grande!!!!

TAREFAS DE INGLÉS

PARA TRABALLAR A LINGUA INGLESA DURANTE ESTA SEMANA!!!!

APERTAS A TOD@S!!!!

TAREFAS REFORZA-T

Bo día a tod@s e moito ánimo!!!

Deixamos ao vos dispor actividades do profe Miguel

Non vos agobiedes coas actividades, realizadeas con calma, sen presa e sen presión... o que se trata é de que manteñades un pouco de hábito de traballo e non esquezades o traballado.

Unha aperta e coidádevos moito!!!!!

Actividades para 3º - 20 de marzo

Bo día:

Aquí deixamos unhas  tarefas para ir repasando un pouco na casa.

Moito ánimo a tod@s!!!!