Benvidos

Benvidos á web do Ceip. de Figueiroa

A través desta páxina temos o propósito de integrarnos dentro do marco do novo modelo de Centros Educativos, que a sociedade do século XXI nos está demandando.

No noso Claustro estamos convencidos de que a incorporación das Tecnoloxías da Información e da Comunicación á  práctica docente vai contribuir a achegar  aos nosos alumnos e alumnas a unha nova sociedade, a unha nova escola e a unha nova forma de traballar, de aprender, de pensar e de divertirse.

Con esta páxina, en definitiva, o que pretendemos é propiciar un novo entorno educativo e á vez que sexa un instrumento de coñecemento, comunicación e de intercambio de experiencias, donde os nosos alumnos e alumnas sexan os verdadeiros protagonistas do seu propio proceso de ensinanza-aprendizaxe. Así mesmo queremos que os pais e nais do noso alumnado participen desta web para ver o traballo dos seus fillos e fillas, para comunicarse co profesorado, etc. e que lles sirva como medio de comunicación para as actividades organizadas pola ANPA.

José Manuel Reboredo Baños

Director Ceip. de Figueiroa

Nova páxina web

Proxecto Arce

O Ceip. de Figueiroa  acolleuse a Resolución de 28 de abril de 2010 do Ministerio de Educación e Ciencia, pola que se convocan axudas para o establecemento de agrupacións de centros educativos para a realización e posta en práctica de proxectos común e crear vínculos, construíndo redes de traballo cooperativo para compartir  aprendizaxes que favorezan a cohesión social.

O feito de que o Ministerio colabore cos centros educativos desde esta Orde, facilítanos poder establecer cauces de comunicación e compartir experiencias  de distintos tipos entre centros de comunidades próximas e lonxanas.

O Ceip. de Figueiroa agrupouse con outros  tres centros:

·         Ceip. Tao de Teguise (As Palmas)

·         Ceip. Fornells (Menorca)

·         Zer Font de l’Aiguadí (Cataluña)

Este proxecto desenvolverase en dous cursos escolares (2010/2011 e 2011/2012), estando previsto mover aos alumnos/as no curso 2011/2012 (desprazarse a un dos centros anteriores).

O Ministerio de Educación e Ciencia vén de comunicar ao Ceip. de Figueiroa que foi eleixido o seu proxecto e subvencionará ao centro con 8.200 € para sufragar os gastos para levalo a fin.

TÍTULO DO PROXECTO: “XOGÁBASE E XÓGASE, SE CONTABA Y SE CUENTA, ES DANSAVA I ES DANSA, S’ESCOLTABA I S’ESCOLTA!!!

El Soto del Boñar

Os 25 alumnos e alumnas partiron o sábado día 10, xunto coas profesoras de inglés, dna. Montse e dna. Helena para participar no Programa de Inmersión Lingüística "Outono 2010" financiado na súa totalidade polo Ministerio de Educación e a Xunta de Galicia.

Foron sete días fóra da casa en convivencia con outros alumnos/as de Gijón. Sabemos que foron unhas xornadas moi interesantes e unha experiencia única para os nosos nenos e nenas.

O inglés foi a única lingua de comunicación empregada, tanto oral como escrita, nestes días.

Nos vindeiros días, trataremos que estes alumnos/as nos conten a súas experiencias e colgarémolas neste mesmo espazo. De momento incluímos un enlace co blog do Centro onde estiveron para que poidades ver on traballo desenvolvido neste Programa.