REAPERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR ESCOLAR

Co obxectivo de cubrir todas as necesidades de atención do comedor escolar, REÁBRESE o prazo de admisión de membros da comuidade educativa do CEIP Filomena Dato como colaboradores/as voluntarios/as nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2021-2022.

O prazo permanecerá aberto ata o 22 de decembro de 2021.

As persoas interesadas deberán cubrir a solicitude que se adxunta e entregala na conserxería do centro. (Tamén se pode pedir unha copia en conserxería).

Os interesados/as NON poderán ter colaborado no comedor escolar máis de 36 días no curso 2020-2021.

As persoas que actualmente xa están colaborando ou que xa entregaron a solicitude para este curso, NON terán que volver a entregala.

Adxúntase tamén a Instrución 2/2021 sobre o funcionamento dos comedores escolares, no que se proporciona máis información sobre as funcións dos colaboradores, a cuantía a percibir por día de servizo e a forma de pago.