Skip to Content

Orientación, Audición e Linguaxe (AL), Pedagoxía terapéutica (PT)

Conto refuxiados/as

Hai temas difíciles de explicar aos cativos e cativas, e a crise de refuxiados é un deles.

Con todo, os nenos e nenas son capaces de entender situacións complicadas se llas contamos cunha linguaxe sinxela e amena.

Por iso, desde Oxfam Intermón comparten “Falta moito?”, un conto adaptado a péquelos que axudará a explicarlles a realidade das persoas refuxiadas.

  

 Tamén hai formato AUDIOCONTO

Discriminar S-Z

Comparto unha actividad de escoita e discriminación |S-Z|

 

 

Discriminar S-Z

Europe Code Week

Boas a todas e todos,

 

 

 
 
Informamos de que nos recreos da biblio dende o día 13 de outubro ao 22 do mesmo mes, realizaremos na biblioteca debuxos en pixeles para conmemorar a CODEWEEK. A actividade a podedes ver no seguinte enlace (AQUÍ) que será xunto ao proxecto elixido no centro para traballar (a arte)
Mirade no blog cando vos toca ao voso grupo no calendario. Só tedes que baixar lápices de cores e se queredes algo duro para apoiar a folla.
 
 
 
Que vos divirtades!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Lecturas 25N

Boa tarde,

Deixamos unha entrada ao blog da biblioteca con recomendacións lectoras para o 25 N

Esperemos que vos gusten

Premede na imaxe e iredes á entrada

CADERNO DE SAMAÍN PARA TRABALLAR A ATENCIÓN

Dende Orientación Andújar, achégannos este caderno sobre Samaín para traballar a atención.

 

Samaín

 

 

 Deixamos unhas actividades para realizar polo Samaín. 

Tedes xogos, pintura, manualidades, vídeos, cancións e de matemáticas.

Esperamos que as disfrutedes.

 

Seguide o blog da biblioteca, no que temos moitos mais recursos que aquí non aparecen.

https://bibliofilodato.blogspot.com/2020/

 

Repoblemos un bosque queimado

Comparto un xogo realizado con Scartch con ideas de aquí e alá, para a Moonhack de Code Club.

É sinxelo. Coas frechas movedes o dron, co espacio soltades unha semente que se convirte en árbore. Pero tede cuidado, se tocas as bolboretas co dron desaparecerán, e se o fas coa semente, a comerán.

Espero que o gocedes e espero, tamén, os vosos feedbacks.

 

Se me enviades un correo ao e-mail ariberna012@gmail.com dicindo que xogaschedes ao xogo, envíovos un diplomiña. Poñede nome e apelidos.

Code Week

Estos días coa conmemoración da Code Week, realizamos no centro actividades que teñan que ver co pensamento computacional.

Realizamos xogos con Cody Roby os mais cativos

 

 

E cos maiores CODE 

 

ou Scratch cos mais atrevidos

 

 Queres botar unha partidiña con este Scratch?

É sinxelo: moves o dron coas frechas e con espacio soltas unha semente, da que crecen árbores. Coidado coas bolboretas, se as tocas co dron desaparecen.

Inicia con clik na bandeira verde, paras no hexágono vermello do lado e podes volver a empezar

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut