Servizos Complementarios, Comedor, Transporte

ABERTO O PAGO DO COMEDOR ESCOLAR CORRESPONDENTE AO MES DE ABRIL

DISPOÑIBLE O PAGO do comedor escolar correspondente ao mes de ABRIL no espazo Abalar/ CIXTEC. PECHASE O DÍA 20 DE ABRIL.

OPCIÓNS DE PAGO:

1. CIXTEC/ ABALAR: As persoas que realicen o pago telemático NON terán que traer xustificante ao centro.

É MOI IMPORTANTE que ao realizar o pago dende o Espazo Abalar,  NON se peche a páxina do CIXTEC mentres non remate o pago e a mesma páxina VOLVA ao Espazo Abalar, pois de pechala antes, o pago non quedará rexistrado na aplicación da Consellería e non constará como feito. ( Por iso as veces vos pedimos o recibo impreso).

2. ENTIDADE BANCARIA: CON ENTREGA DE RECIBO DO BANCO NO CENTRO

MENÚ COMEDOR MES DE MAIO

ABERTO O PAGO DO COMEDOR ESCOLAR MES DE MARZO

DISPOÑIBLE O PAGO do comedor escolar correspondente ao mes de MARZO no espazo Abalar/ CIXTEC.

IMPORTANTE: NESTE RECIBO IRÁN OS ATRASOS CORRESPONDENTES AO AXUSTE DE TARIFAS A AQUELES USUARIOS QUE SE LLES NOTIFICOU PREVIAMENTE.

MENÚ COMEDOR MES DE ABRIL

ABERTO O PAGO DO COMEDOR ESCOLAR MES DE FEBREIRO

DISPOÑIBLE O PAGO do comedor escolar correspondente ao mes de FEBREIRO no espazo Abalar/ CIXTEC.

MENÚ COMEDOR MES DE MARZO

ABERTO O PAGO DO COMEDOR ESCOLAR MES DE XANEIRO

DISPOÑIBLE O PAGO do comedor escolar correspondente ao mes de XANEIRO no espazo Abalar/ CIXTEC.

MENÚ MES DE FEBREIRO

ABERTO O PAGO ONLINE-ABALAR DO COMEDOR ESCOLAR, MES DE DECEMBRO.

DISPOÑIBLE O PAGO do comedor escolar correspondentes ao mes de DECEMBRO no espazo Abalar/ CIXTEC.

* Aqueles usuarios que precisen o impreso en papel para pagar no banco, deberán agardar ao comezo das clases.

MENÚ COMEDOR ESCOLAR: XANEIRO 2024