Comedor

Novas incorporacións comedor curso 2020/2021

Na xuntanza do venres, día 02 de outubro, do Consello Escolar acordouse solicitar da Administración autorización para a incorporación do alumnado solicitante de praza de comedor escolar que xa conta cun irmán facendo uso do servizo na actualidade.
Como toda a Comunidade Educativa coñece este curso escolar determina, por mor da adaptación ao protocolo COVID-19, un elevado número de medidas que restrinxen considerablemente ás prazas que se poden ofertar deste servizo.
En calquera caso, o Consello Escolar comprométese a estudiar ao longo deste mes as posibles incorporacións que foran factibles atendendo as prazas que podan quedar en mesas concretas onde comen os  diferentes "grupos burbulla" que non se poden mesturar.
En consecuencia, a mediados deste mes comunicaremos -se é posible- novas incorporacións ademáis xa citadas nesta comunicación.
Un saúdo.
O Consello Escolar

MENÚ MES DE OUTUBRO

Achego enlace do menú do comedor para o mes de outubro

MENÚ MES DE MARZO

Facendo clic na imaxe pódese consultar o menu para o mes de marzo.

MENÚ MES DE FEBRERIO

Facendo clic na imaxen pódese consultar o menú do mes de febreiro

MENÚ DECEMBRO

Facendo clic na imaxe pódese consultar o menú do mes de decembro