Ciencia no cole

Esta fin de semana o noso alumnado de sexto estivo moi presente nesta Feira da Miniciencia.

O venres foi o día da Ciencia no cole, onde fixeron a presentación do seu traballo de investigación cun estudo comparativo sobre a influencia da temperatura nos seus invernadoiros.

Este proxecto foi unha oportunidade para traballar de xeito interdisciplinar diferentes disciplinas, dende a propia bioloxía ata as competencias dixitais para programar a placa microbit que medira a humidade do terreo.

Ademais de despertar o interese pola investigación científica esta xornada permitiu poñer en práctica as habilidades comunicativas do noso alumnado e a capacidade para sintetizar o traballo realizado durante estas semanas de traballo diante do xurado.

Tamén houbo obradoiros nas propias instalacións da Escola de Enxeñería Forestal e, o sábado, a presentación ao público en xeral así como a recollida dos diplomas.

Unha magnífica experiencia que foi posible grazas ao compromiso do alumnado, o traballo das profesoras e a gran colaboración das familias.

Achegamos algunhas fotos destas xornadas no seguinte enlace:

Recibide un cordial saúdo,

Proceso de admisión curso 2024-2025: Publicación das listaxes provisionais

Mañá día 25 de abril, serán publicadas as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Poderanse consultar no taboleiro que está dentro do centro.

De acordo coa Orde do 21 de outubro dde 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado; contra esta relación de alumnado poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar.

A publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos se realizará o día 15 de maio.

Xa está con nós o alumnado de Italia

Estimadas familias:

Estes días o noso centro está a recibir ao alumnado da Scuola Cavour de Catania que aterraron o martes para compartir con nós uns días de moitas actividades e de convivencia.

O primeiro foi coñecer a nosa escolar e a nosa cidade para quitar nervios e consolidar estas novas amistades. E no día de hoxe xa tivemos unha visita cultural e didáctica a Santiago de Compostela, para afondar no aspecto cultural deste intercambio.

Son días de gran intensidade, porque o programa acordado tenta ser o máis amplo posible e porque os diferentes obradoiros queren poñer en valor os nosos proxectos educativo. Pero sobre todo estas xornadas están a ser a mostra máis visible de que funcionamos como unha comunidade educativa: estamos a ter a colaboración das familias, de todo o equipo docente, do diferente persoal de servizos, do profesorado de italiano que reside na nosa cidade, das distintas institucións locais e autonómicas... Son moitas as persoas que están a colaborar nesta internacionalización do noso centro e queremos, dende aquí, agradecerlles o seu esforzo.

Agora achegamos algunhas das fotos que xa temos destes primeiros días do intercambio.

Recibide un cordial saúdo e nome de todo o equipo docente,

Libro dixital

Novos teléfonos

Novos teléfonos do centro:

CONSERXERÍA: 886159531

DIRECCIÓN: 886159532