Abril 2015

FROITA NA ESCOLA

NESTE MES DE ABRIL, XA REMATAMOS COA CUARTA E ÚLTIMA SEMANA DE REPARTO DE "FROITA NA ESCOLA".

DENDE O MES DE XANEIRO E ATA O DE AGORA, DESFRUTAMOS DUNHA SEMANA DE FROITA NA HORA DO RECREO, CADA MES.

NAS DÚAS PRIMEIRAS SEMANAS FORON PREGOEIROS OS MAIORES DO COLE, OS DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA; PERO NA 3ª E NA 4ª SEMANA, FORON OS NENOS E NENAS DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL OS QUE FORON CADA DÍA POLAS CLASES DO CENTRO FORMULANDO A CORRESPONDENTE ADIVIÑA.

CADA DÍA TRES ALUMNOS/AS SE RESPONSABILIZARON DE TAN ARDUA LABOR, NA QUE HABÍA QUE TRABALLAR A ORIENTACIÓN ESPACIAL, O TRABALLO EN EQUIPO, A MEMORIZACIÓN OU A LECTURA, AS HABILIDADES SOCIAIS DE SAÚDO/DESPEDIDA, A EXPRESIÓN ORAL EN GALEGO, A ADQUISICIÓN DE NOVO VOCABULARIO, A ESTRUTURA E RITMO DAS ADIVIÑAS, ETC.

Canción do Día do Libro: "Imos contar un conto" (tema de Pablo Díaz)

Con motivo da celebración do Día do Libro, seguimos participando en actividades. Desta vez, grazas ao gran traballo de ensaio da mestra de música, Pili; todos e todas interpretamos o tema "Imos contar un conto" de Pablo Díaz.

Podeder ver algunhas fotos e ler a letra mentres escoitades este fermoso tema que tedes dispoñible premendo no arquivo adxunto.

JORGE MIRA tamén estivo cos nenos e nenas de Educacion Infantil

Na páxina web do noso colexio, xa podedes ver o enlace á noticia de La Voz de Galicia na que se dá conta da visita de Jorge Mira ao noso colexio o pasado mércores, 22 de abril.

Pero dende o blog de Educacion Infantil, tamén vos queremos ensinar outras imaxes dese mesmo día no que fomos os encargados de darlle a benvida. Ensinounos algunhas cousas que non sabiamos ben se eran ciencia ou maxia e falou con nós un anaquiño!!!

VISITA DE HÉCTOR LORENZO

Con motivo da vindeira celebración o Día do Libro (23 de abril), o luns día 20 de abril, recibimos no centro a visita dun músico moi especial; Héctor Lorenzo.

É un artista que pon música aos poemas en galego do poeta Raúl Gómez Pato, e móstraos aos máis pequenos. Estes participan, cantan e colaboran dun xeito moi dinámico facendo así que os máis pequenos se acheguen á poesía.

Mirade algunhas imaxes da actuación da que disfrutamos todos e todas no CEIP Gándara-Sofán.

FELICITAMOS OS ANIVERSARIOS CANTANDO EN GALEGO

Dende o concello de Carballo, e máis exactamente dende a Mesa para a Normalización Lingüística do mesmo, propuxéronnos ao centro que empregaramos un tema en galego interpretado polo Coro Vagalume de Carballo para celebrar os aniversarios.

E nós, vendo que está moi ben feito e é moi interesante, queriamos compartilo con todas as familias para que tamén vós nas casas o escoitedes e celebredes con el os aniversarios dos vosos seres queridos.

Pinchade aquí e poderédelo ver e escoitar.

CUMPLEANOS DO MES DE MARZO!

NO MES DE MARZO CELEBRAMOS OS CUMPLES DE BRUNO MARTINEZ, UXIO, MARCOS E ISMAEL.

QUE BEN O PASAMOS!! COMO TÓDOLOS MESES DISFRUTAMOS DA TARTA , DA MÚSICA , DO BAILE E DOS REGALIÑOS QUE NOS FIXERON AS FAMILIAS!

FELICIDADES A TODOS!!

OBRA DE TÍTERES DE "HANSEL E GRETEL"

Os nenos e nenas de clase de 6º de Educación Infantil, estivemos moi atarefados ao longo de todo o 2º trimestre.

Decicimos representar unha que xa moitos/as coñeciamos: "Hansel e Gretel".

O que nos motivou a comezar con esta actividade foi que os compañeiros/as de 6º de Educación Primaria nos fixeron a nós unha específica sobre os "elefantes" (tema que traballamos no 1º trimestre).

Tivemos que ensaiar moito e concentrarnos para que nos saise perfecto o día en que llo mostraramos aos nosos compañeiros/as.

E pensamos que nos saiu bastante ben!!!

Mirade as fotos dos ensaios e dos diferentes pases aos que asistiron todos os nenos/as do colexio!!!

E pensamos que nos saiu bastante ben!!!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013