Febreiro 2014

PONLLE AS PILAS AO TEU BOCATA

Neste mes de febreiro, fixemos un gran "picnic" con tod@s os compañeir@s e mestres/as do colexio!

Fixémolo aproveitando a actividade que nos propuxo a Consellería do Mar e do Medio Rural (Ponlle as pilas ao teu bocata) dentro do programa "Aliménta-T ben".

Dende entón xa non só comemos bocadillos de fiambre ou chocolates... descubrimos o bos que están os productos das latas de conserva en bocadillos!!!

TALLER DE PERRUQUERÍA

Xa comezamos cos “Talleres das profesións” dos familiares dos nosos alumn@s… e desta vez veunos visitar a nai de Estela da clase de 6º de Educación Infantil. Chámase Trini e é perruqueira.

TALLER DE MACEDONIA

Os nen@s de infantil estivemos traballando os alimentos e dun xeito moi especial a importancia da froita para medrar sans e fortes.

DÍA DA PAZ

O día 30 de Xaneiro, o CEIP Gándara-Sofán celebrou o Día da Paz con todo o alumnado.

Entre todos  compuxemos a palabra paz con globos de cor branca.

Mira que guap@s saímos!

CHEGA O ENTROIDO!! VIVAN OS PITUFOS!!

Está chegando o Entroido e todo o centro vaise disfrazar de pitufos.

Para animar un pouco ós nenos aquí vos deixamos un pequeno vídeo dos pitufos.

Esperamos que o disfrutedes!!

CHEGA O ENTROIDO!! VIVAN OS PITUFOS!!

Está chegando o Entroido e todo o centro vaise disfrazar de pitufos.

Para animar un pouco ós nenos aquí vos deixamos un pequeno vídeo dos pitufos.

Esperamos que o disfrutedes!!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013