Impresos

INSTRUCCIÓNS SOBRE O USO DAS MÁSCARAS NO ÁMBITO EDUCATIVO

Estimadas familias, vos deixamos o enlace coas novas instruccións sobre uso de máscaras nos centros educativos, publicadas onte no portal edu.xunta

INSTRUCCIÓNS

Sáudos

EQUIPO DIRECTIVO

PRAZO DE ADMISION DE ALUMNADO EN CENTRO DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

O prazo para a reserva de praza para o CURSO 2019/2020 en centros docentes sostidos con fondos públicos COMENZA o día

1 de MARZO  E ATA O 20 DE MARZO.

Nos documentos adxuntos podedes descargar o ANEXO II que ten que vir cuberto e ter entrada no rexistro do centro antes do día 20 de Marzo.

CADRO DE VACANTES PARA O CURSO 2018/2019

PÓDESE CONSULTAR NO DOCUMENTO ADXUNTO AS VACANTES DISPOÑIBLES NO NOSO CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2018/2019.

PRAZO DE ADMISION ALUMNOS NO CURSO 2018/2019 EN CENTROS DOCENTES PUBLICOS

Solicitude de admisión para o vindeiro curso 2018/2019

Do 1 ao 20 de Marzo

No seguinte enlace podedes cubrir o Anexo II

na web ou ben descargalo aquí no documento adxunto, que se entregará no centro, xunto coa seguinte documentación:

1. Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar.

ORDE DE ADMISIÓN PARA O ALUMNADO NO VINDEIRO CURSO 2017/2018

A través do seguinte enlace pódese consultar a publicación da ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

IMPRESO ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015-2016

O impreso para cubrir é o seguinte: