Saídas e excursións

CONTACONTOS NA BIBLIOTECA DE CARBALLO

OS NENOS E NENAS DE 4 E 5 ANOS FOMOS ATA A BIBLIOTECA DE CARBALLO ONDE O RATIÑO DE LONXEDETODO NOS CONTOU 3 CONTOS E NOS PUXO A FACER XIMNASIA. ATA PRONTO RATIÑO DE BIBLIOTECA!

Visita á EASD Pablo Picasso

22 de outubro de 2019

O martes 22 de outubro as nenas e nenos de 3º de Educación Primaria (xunto a 1º e 2º) visitamos a Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso, en A Coruña. Alí observamos de preto as actividades plásticas que se estaban a realizar en moitos dos talleres e aulas (Audiovisuais, Debuxo, Fotografía, Grabado, Pedra, Madeira, Papel...). Algúns dos nosos pequenos artistas remataron a visita convencidos de querer pasar por esa escola no futuro!

SAÍDA NO TREN TURÍSTICO POLA AUTOVÍA...

Cando está a piques de rematar o curso, os nenos/as de Educación Infantil, fomos convidados/as a coñecer de preto un novo vial da comarca... a autovía! E fixémolo montados/as nun tren turístico!!

Acompañounos a escritora e  enxeñeira María Canosa e mostrounos peculiaridades deste tipo de vías... Inda que nos custou un pouco entender algunha cousiña e o tempo non acompañaba moito, foi interesante ver toda a zona de preto!!

SAÍDA DE EDUCACIÓN INFANTIL Á "CASA DO QUEIXO"

Chegado o bo tempo, os nenos e nenas de Educación Infantil do Gándara-Sofán fomos de excursión.

Saímos ben preparados/as e con moitas ganas de pasar o día na "Casa do Queixo" en Sobrado dos Monxes.

Alí coñecemos como se trata a lá das ovellas ata poder ser empregada para facer prendas de vestir, visitamos un muíño "encantado", fixemos queixo e puidemos ver diferentes animais de granxa e coñecer as súas principais caraterísticas e peculiaridades!!

Non sen descansar para comer e xogar un pouquiño...!!

Mirade algunhas fotos do que fixemos neste día!!

ROTEIRO ORNITOLÓXICO

Acompañados polos monitores de "Senda Nova", acudimos a Baldaio a facer un roteiro ornitolóxico invitados polo concello. Poidemos observar as aves a través de telescopios, ademais de transmitirnos moita ingormación sobre elas.

O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR

Dentro da actividade relacionada co sabor da aventura está no mar, realizamos unha saída a Muros. Alí coa axuda dunhas monitoras, visitamos o muiño da marea donde realizamos varias actividades, despois invitáronnos a comer un menú  mariñeiro e pola tarde leváronnos á lonxa a ver o peixe e comprobar como se fai unha subasta !!!

OS NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL FOMOS DE VISITA AO M.A.C. (CORUÑA)

O MÉRCORES, 28 DE XANEIRO, OS NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL TIVEMOS A SORTE DE PODER VISITAR O MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEO DE CORUÑA.

ALÍ, APROVEITANDO A EXPOSICIÓN "Y LA LUZ SE HIZO", PARTICIPAMOS NA ACTIVIDADE DE "CRIATURAS FLUORESCENTES". ERA UNHA ACTIVIDADE DIRIXIDA A NENOS E NENAS DE INFANTIL E 1º CICLO DE EDUCACIÓN PRIMARIA NA QUE O FÍO CONDUCTOR ERA A "LUZ ULTRAVIOLETA".

PASÁMOLO MOI BEN VENDO OBRAS FEITAS CON OBXECTOS SOMETIDOS Á LUZ ULTRAVIOLETA, ASISTINDO A UNHA REPRESENTACIÓN TEATRAL DE "TEATRO NEGRO", SENDO NOS MESMOS ARTISTAS CREANDO OBRAS COA LUZ ULTRAVIOLETA, FACENDO PUZZLES MÁXICOS, ETC.

MIRADE ALGUNHAS FOTOS DOS MOITOS MOMENTOS INTERESANTES DESE DÍA!!!

ESPERAMOS QUE VOS GUSTEN TANTO COMO A NÓS!!!

Roteiro Razo-Baldaio

O concello invitounos a un roteiro desde a praia de Razo á lagoa de Baldaio, aprendemos moito sobre as dunas, a flora e a fauna. Os voluntarios de Senda Nova acompañáronnos todo o camiño dándonos as oportunas explicacións e permitíronnos ver polos prismáticos e un telescopio. Foi unha camiñata moi entretida!!

EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO

COMO O PROMETIDO É DEUDA, AQUÍ VOS ENSINAMOS ALGUNHAS FOTOGRAFÍAS MÁIS DO DÍA DA EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO AO CAMPO DE GOLF DE BALDAIO E DE COMO DISFRUTARON OS NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL!!

EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO (2013-14)

A PUNTO XA DE REMATAR O PRESENTE CURSO, TODOS OS NENOS E NENAS DO COLEXIO FOMOS DE EXCURSIÓN AO CONCELLO DE BALDAIO. ALÍ ESTIVEMOS NO CLUB DE GOLF DISFRUTANDO E XOGANDO DURANTE TODO O DÍA.

AQUÍ VOS DEIXAMOS ALGUNHA DAS IMAXES DO DÍA PARA QUE POIDADES VER O QUE FIXEMOS E COMO, A PESAR DO CANSOS QUE ESTABAMOS, NOS DIVERTIMOS!!!