blogue denoemicastillo

LETRAS GALEGAS 2024

O Javier Sensat amplia a súa plantilla

Como nos imos ausentar un par de días, o equipo do CEIP Plurlingüe Javier Sensat decidiu contratar a estes novos traballadores para que lles boten un ollo a noso horto escolar e espanten visitas indeseadas que traten de comerse a nosa colleita antes de tempo. Sonche ben alegres e non se cansan de traballar nunca!

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS

Hoxe desfrutamos dun día de cole diferente co Festival das Letras Galegas 2024. Comezamos o evento cun breve repaso sobre a vida e traballo de Luisa Villalta, seguida de actuacións dos nenos e nenas do cole e rematando coa entrega de premios de contos. Unha gran mañá da que desfrutamos de bailes, cancións e obras de teatro todos xuntos como a gran familia Sensat que somos!

HORTO SENSATIONAL

Coa recente chegada da primavera, o noso horto do Sensat xa está a pleno funcionamento. Esta semana, todo o alumnado do cole, xunto coa axuda da nosa fantástica Chus, enxertaron sementes de moitas plantas, tales como fresas, leitugas ou xirasoles. Desexando recoller os nosotros primeiros froitos!

ZONA LIBRE DE ACOSO

O xoves 2 de maio celebramos o Día Internacional contro o Acoso Escolar. Dende o Departamento de Orientación propuxemos a actividade que podedes ver nas imaxes: un mural coas mas de todos os nenos e nenas como firma e compromiso en contra do acoso escolar.