Equipo de dinamización da lingua galega

FARO DA ESCOLA

Este curso participamos no programa Faro da Escola, que consiste en elaborar un periódico como o Faro de Vigo entre todo o alumnado do centro e empregando as noticias do noso cole e do barrio.

Os alumnos de 4° a 6° estuvieron o pasado venres na rotativa de Faro de Vigo para coñecer por dentro o funcionamento dun periódico, ademáis de asistir a una charla onde explicaron que noticias son as que deberan traballar na aula.

A prensa mola!!!

Festa do Magosto!

Onte o tempo permitíunos celebrar o Magosto! Que ricas estaban as castañas que nos prepararon, que bonita a decoración do outono que preparou o Equipo de Dinamización da Lingua Galega e que ben o pasamos!

MAGOSTO

Nós xa estamos ARTEllando!

O novo curso escolar 2023/24 xa está en marcha baixo o lema de 'ARTEllando soños'.

Para dar a benvida aos nenos e nenas do cole, fixemos un xogo polo corredor. Titulado 'ARTEllando palabras' e basado no coñecido xogo 'palabras encadeadas', todo o alumnado de Educación Primaria tivo a ocasión de participar nel. A continuación, o resultado!

MAGOSTO 2021

Polo San Martiño... celebramos coma sempre o noso Magosto! Pasamos unha mañá de convivencia no patio tomando as ricas castañas que seguimos facendo con todo o agarimo para o noso alumnado. Todos os cursos participaron na actividade de mandalas, que hai que dicir que cada ano fanse máis fermosas... Non hai material mellor para facelas  que o que nos ofrece a Natureza!

AS RÚAS DE VIGO EN FEMININO

O día 8 de marzo traballamos algunhas das rúas de Vigo con nome de muller. Aquí podedes ver unha mostra (ebook) dalgunhas das mulleres traballadas nas aulas máis representativas da nosa cidade.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO- 24 DE FEBREIRO

O 24 de febreiro todo o colexio fixo unha gran homenaxe a poetisa galega Rosalía de Castro.

Cada curso encargouse de decorar a porta da súa aula

Creamos unha exposición interactiva con código QR , que explicaban, moita información, para coñecer a súa obra, vida e curiosidades.

Ademais, todos os cursos aprenderon un poema de "CANTARES GALEGOS" para recitar os  compañeiros/as

Prema na imaxe para ver o vídeo do traballo feito por todo o alumnado!

ENTROIDO 2021

Aínda que sabemos que é un ano diferente, non quixemos que o noso alumnado non celebrase dalgún xeito o noso Entroido. Respectando o lema do colexio para este curso "COídate, VIve e Desfruta", o alumnado veu disfrazado do que máis lle apeteceu, xa que o lema abrangue un abano grande de posibilidades tivemos desde médicos, enfermeiros, deportistas, de comidas sanas coma ensaladas, froitas, verduras, peixes, festeiros/as, deportistas...

Por outra banda, nas aulas se traballou a historia do Entroido en Galicia, sobre todo nos peliqueiros. Unha mostra disto a podedes ver no mural central do colexio e nas fotos. Esperamos que vos gusten!

E como sabedes...somos un cole plurilingüe onde tamén celebramos o "Carnival time".

PULSA NA IMAXE PARA VER O BAILE DE INFANTIL

PULSA NA IMAXE PARA VER O BAILE DOS NENOS E NENAS DE 1º,2º, 3º E 4º

PULSA NA IMAXE PARA VER O BAILE DOS 5º E 6º

Día das letras galegas 2020.

Resumo do ano da COVID-19. DÍA DAS LETRAS GALEGAS (posposta)

Esta foi a aportación dos mestres presentes ao comezo do curso 2020-2021 no día das letras galegas. A xornada fíxose en cada unha das aulas e o alumnado cantou as cancións para festexar a data e falouse do escritor homenaxeado. A canción que interpretaron os mestres tamén se visionou nas aulas e agora poñémola na nosa web. Esperamos que sexa do voso agrado. Premede no corazón:

MAGOSTO 2020- 11 NOVEMBRO 2020

A COVID-19 non conseguíu que polo San Martiño, 11 de marzo, o colexio Javier Sensat celebrase o Magosto.

Pasámolo moi ben! Tivemos quen nos asase castañas, e con todas as normas de seguridade que a pandemia nos obriga, as comemos por grupos-aula, cada clase nunha zona do patio.

Ademais, aproveitamos que facía bo día para colleren materiais naturais ( folllas, flores...), que había dentro da instalación do colexio e  fixeron unha mandala por cada aula. A ver se vos gustan...Foron moi creativos/as!