ENTROIDO 2021

Aínda que sabemos que é un ano diferente, non quixemos que o noso alumnado non celebrase dalgún xeito o noso Entroido. Respectando o lema do colexio para este curso "COídate, VIve e Desfruta", o alumnado veu disfrazado do que máis lle apeteceu, xa que o lema abrangue un abano grande de posibilidades tivemos desde médicos, enfermeiros, deportistas, de comidas sanas coma ensaladas, froitas, verduras, peixes, festeiros/as, deportistas...

Por outra banda, nas aulas se traballou a historia do Entroido en Galicia, sobre todo nos peliqueiros. Unha mostra disto a podedes ver no mural central do colexio e nas fotos. Esperamos que vos gusten!

E como sabedes...somos un cole plurilingüe onde tamén celebramos o "Carnival time".

PULSA NA IMAXE PARA VER O BAILE DE INFANTIL

PULSA NA IMAXE PARA VER O BAILE DOS NENOS E NENAS DE 1º,2º, 3º E 4º