PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN ORDINARIA (1 - 20 MARZO)

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN ORDINARIA

(1 - 20 MARZO)

A presentación da solicitude pode facerse telematicamente na páxina web https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ con certificado Dixital ou Chave 365.

As vacantes ofertadas polo centro, están visibles no Taboleiro de Anuncios da entrada do Colexio.

De facerse a solicitude no centro de forma presencial, deberedes achegar a seguinte documentación:

• Anexo II e Anexo II-bis debidamente cuberto e asinado por ambos proxenitores.
  • Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a (libro de familia, DNI...)
  • Certificado de convivencia dos membros computables da unidade familiar.
  • Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
  • Resolución xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do/da menor (de ser o caso).
  • Certificado de discapacidadeda persoa solicitante ou membros computables da unidade familiar (de ser o caso).
  • Documentación xustificativa da condición de vítima de violencia de xénero (de ser o caso).
  • Certificado de vítima de terrorismo (de ser o caso).

No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta de datos, deberán indicalo no recadro correspondente dos Anexos e achegar os documentos correspondentes

O HORARIO DE ATENCIÓN A FAMILIAS DA SECRETARÍA NO CEIP JOSÉ MARÍA LAGE É DE 11:30 A 12:20 HORAS DE LUNS A VENRES.

As listaxes de admitidos publicaranse na web Admisión de Alumnado e no taboleiro de anuncios do Centro Educativo.

• Listaxe Provisional: 25 de abril (5 días para hábiles para posibles reclamacións)
  • Listaxe definitiva: 15 de maio

Formalización de Matrícula: do 20 ao 30 de xuño