Listaxes Provisionais de Fondo Libros

Publicadas as listasxes provisionais de Fondo Libros e axudas de material escolar do curso 23-24

Publicadas a día de hoxe as listaxes provisionais de Fondo Libros e Axudas para Material Escolar, habiliataranse dous días para posibles reclamacións (venres 30 de xuño e luns 3 de xullo) en horario de 11:00 a 13:00 horas.

• As listaxes do Fondo de Libros (3º e 4º) están no taboleiro de anuncios do Colexio, e poderedes consultalo a través da aplicación Fondo Libros coa Chave 365.

• As listaxes de Axudas de Material Escolar consultaranse persoalmente coa Secretaria do Centro.

As listaxes definitivas publicaranse o martes día 4 de xullo.

A entrega de vales de libros e material realizaranse entre o mércores 5 de xullo e o mércores 12 de xullo en horario de 11:00 a 13:00.

A entrega será de xeito persoal ao solicitante/conxuxe, ou con autorización por escrito a outra persoa.

Aquelas familias que non puidesen vir neste horario que contacten co centro educativo (881 930 417).

Os vales que queden pendentes de entrega serán entregados en setembro.