OS MARCAPÁXINAS: CLUB DE LECTURA

logoclublectura

Os pasapáxinas: blog club de lectura

Marcapáxinas para os membros do Club de Lectura

Para todos @s membr@s participantes do Club de Lectura elaboráronse uns marcapáxinas co nome personalizado. Por diante coa mellor voz de veludo, Miss Tulula e por detrás con Henri e Olivia. Quedaron moi chulos!!

Segundo grupo no Club de Lectura

O segundo grupo do Club de Lectura comezou o xoves pasado con moitísimas ganas, ilusión e enerxía.

Por aquí vos deixo unhas fotos da lectura das primeiras esceas Risa

NOVO CLUB DE LECTURA: OS PEQUEN@S LECTORES

Onte estivemos de estreo. Por iniciativa das alumnas de 4ºC de primaria Andrea e Uxía Iglesias crearon na súa aula o club de lectura “Os pequen@s lectores”.

O club fórmano 8 alumnos/as e na súa primeira reunión asinaron o seu compromiso de pertenza, elixiron o nome do club e xa falaron do seu primeiro libro que empezaron a ler  “Amy y la biblioteca secreta” de Alan Gratz. Ademais as coordinadoras do club agasallaron aos integrantes do mesmo cun marcapáxinas personalizado.

Parabéns pola iniciativa e desexámosvos longa vida ao club e moitas boas lecturas.

Remate co primeiro grupo de lectura

E así de contentos rematamos con este primeiro grupo no Club de Lectura. Despois de elexir as escenas que máis lles gustaron adicámoslle un par de días a representación destas escenas. Coa idea de representala de cara a finais de curso diante dos alumnos do cole. Foi todo un pracer e disfrutamos moito!!

Agasallo para @s membr@s do Club de Lectura

Para todos @s membr@s participantes do Club de Lectura elaboráronse unhas chapas co nome personalizado e quedaron así de molonas!

Tamén se fixo o reparto de personaxes e a escolla das escenas preferidas dos participantes, o secuestro de Tulula, que intentarán representar nos próximos días.

Un mosquito de nome Henri

O libro elexido este ano foi "Un mosquito de nome Henri", obra gañadora do X Premio Barriga Verde (modalidade infantil), editada e coeditada por AGADIC e Bahía Edicións.

Estase cocendo unha boa... porque estes nenos de quinto de primaria desexan voltar do Nadal para celebrar un pequeno teatro e que todos os alumn@s do Ceip Lamas de Abade poidan disfrutar dalgunha das escenas preferidas deles Guiño

Mentras tanto deixamos unhas fotos dalgunha sesión do Club de Lectura.

O Club de Lectura tamén vos desexa un bo Nadal cheo de libros, xa que a lectura exercita o cerebro manténdoo activo e saudable!!

"O que ama a lectura ten todo ao seu alcance" W. Godwin

Despedida e final de Tam 2.

Que mellor maneira de rematar un libro que coa compañía das titoras dos membros do club, que nos acompañaron nunha sesión lendo con nós o final de Tam 2.

Comeza un novo grupo!!

Hoxe, 7 de febreiro, comeza o terceiro dos grupos do Club de lectura "Os pasapáxinas". Presentámosvos aos membros deste grupo que, tras ler o argumento de Amy y la biblioteca secreta de Alan Gratz, decidiron adentrarse nas súas páxinas.

Como membros dun grupo, todas e todos obtivemos o noso agasallo: unha chapa cos nosos nomes que nos identifica como lectoras e lectores de "Os pasapáxinas".

Argumento de Tam, de Anémona De Río

Podcast en Radio Lamas

Non queriamos deixar de pasar a ocasión sen gravar un podcast en Radio Lamas. Alma, Bruno e Jimena participaron nesta actividade. Nos próximos días iremos subindo os podcast para que coñezades un pouquiño mellor as historias dos libros lidos no Club de lectura.

Alma lendo unhas viñetas de Tam, de Anémoina de Río.

Bruno lendo na contraportada de Tam, de Anémona de Río, o argumento deste manga galego.

Jimena lendo os primeiros parágrafos de Amy y la biblioteca secreta, de Alan Gratz.