GALICIENCIA

María Crespo Cutrín do CEIP Lamas de Abade de 6º Primaria resultou gañadora do Concurso de Deseño da camiseta oficial da Galiciencia 2014.

CALENDARIO ACADEMICO

Neste enlace pode consultar o calendario académico do noso centro para o curso 2014/15. Calendario.

EXPOSICION MATISSE EN IMAXES

LABORATORIO DE IDIOMAS

O venres 13 de decembro inauguramos o Laboratorio de Idiomas. A dita inauguración asistiron o Xefe Territorial de Educación de A Coruña, membros da ANPA e do Consello Escolar e unha representación do profesorado e alumnado. Para rematar o acto,  un equipo de alumnos do CIFP Compostela coordinados pola súa profesora María Rey serviron un desaiuno aos asistentes.

Con este laboratorio o CEIP Lamas de Abade ponse a vangarda da ensinanza de idiomas en Galicia ao contar cun espazo específico que vai permitir fomentar a expresión e comprensión oral do idioma. Este avance é froito do esforzo de todo o persoal do centro e da colaboración entre as administracións. A partir do 2º trimestre empezaremos a impartir parte das clases de inglés neste espazo.

A aula está dotada con 25 ordenadores portátiles, un servidor e proxector. O software foi sumnistrado por Roycan, unha das principais empresas do mundo en material deste tipo.

A CAIXA DO OUTONO

Traballo cooperativo familias-ESCOLA

oS NENOS E NENAS DE 2º DE pRIMARIA FIXERON, COA IMPLICACIÓN DAS SÚAS FAMILIAS, UNHAS FERMOSAS cAIXAS DE oUTONO.

cOA SÚA CONFECCIÓN ACADARON:

• COÑECER MELLOR O SEU ENTORNO.
  • AMPLIAR O   VOCABULARIO ASOCIADO AOS MATERIAIS ESCOLLIDOS.
  • TRABALLAR A EXPRESIÓN ORAL PRESENTANDO O TRABALLO  ANTE OS SEUS  COMPAÑEIROS/AS  DE AULA.
  •  DESENROLAR A EXPRESIÓN PLÁSTICA E O INXENIO.

Moitas grazas ás familias pola vosa colaboración. Dá gusto mandarvos deberes!

Sodes aplicados!

VISITA DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN

O Conselleiro de Educación visitou o noso centro acompañado polo Xefe Territorial de A Coruña e a Concelleira de Educación, para interesarse polos programas de innovación educativa nos que estamos a participar.

En dito encontro o Equipo Directivo achegoullle as necesidades máis urxentes coas que conta o Centro. Estas peticións serán estudiadas dende a Consellería co fin de poder atendelas segundo o permitan os presupostos cos que contan.