EXPOSICION MATISSE EN IMAXES

VISITA DE 1º DE PRIMARIA A GALERIA SARGADELOS - SANTIAGO

O alumnado de 1º de Primaria acompañado dos titores/as, visitaron a Galería Sargadelos onde se están a celebrar sesións de contacontos da XIV Campaña de Animación á Lectura. Esta actividade está organizada polo Concello de Santiago e a Editorial Kalandraka.

Unha vez rematada a actividade aproveitaron para levar a cabo unha visita cultural polos arredores da Catedral.

VISITA A APIPOLIS

Os alumnos/as de 2º de Primaria  visitamos Apípolis“Cidade das abellas” en Couso-Xeve, Pontevedra.

Tivemos a oportunidade de coñecer detalladamente a vida e costumes das abellas.

Participamos nos talleres de:

• Envasado de mel  e confección dunha vela.
  • Elaboración de galletas de mel.
  • Apicultores  no apiario.

A pesares do mal tempo, pasámolo moi ben!

Visita recomendable para nenos e maiores.

LABORATORIO DE IDIOMAS

O venres 13 de decembro inauguramos o Laboratorio de Idiomas. A dita inauguración asistiron o Xefe Territorial de Educación de A Coruña, membros da ANPA e do Consello Escolar e unha representación do profesorado e alumnado. Para rematar o acto,  un equipo de alumnos do CIFP Compostela coordinados pola súa profesora María Rey serviron un desaiuno aos asistentes.

Con este laboratorio o CEIP Lamas de Abade ponse a vangarda da ensinanza de idiomas en Galicia ao contar cun espazo específico que vai permitir fomentar a expresión e comprensión oral do idioma. Este avance é froito do esforzo de todo o persoal do centro e da colaboración entre as administracións. A partir do 2º trimestre empezaremos a impartir parte das clases de inglés neste espazo.

A aula está dotada con 25 ordenadores portátiles, un servidor e proxector. O software foi sumnistrado por Roycan, unha das principais empresas do mundo en material deste tipo.

CONCERTO DA BANDA MUNICIPAL NO AUDITORIO

As nenas e nenos de 2º curso de E.P. desprazámonos ata o Auditorio de Galicia para gozar do concerto didáctico “ FANTASÍA ANIMADA”.

A Banda Municipal de Santiago interpretou a banda sonora das películas de Disney. Gustounos a música e as proxeccións. Moi ben. Queremos voltar!

O noso comportamento foi exemplar e iso fai que os obxectivos foran acadados.

A CAIXA DO OUTONO

Traballo cooperativo familias-ESCOLA

oS NENOS E NENAS DE 2º DE pRIMARIA FIXERON, COA IMPLICACIÓN DAS SÚAS FAMILIAS, UNHAS FERMOSAS cAIXAS DE oUTONO.

cOA SÚA CONFECCIÓN ACADARON:

• COÑECER MELLOR O SEU ENTORNO.
  • AMPLIAR O   VOCABULARIO ASOCIADO AOS MATERIAIS ESCOLLIDOS.
  • TRABALLAR A EXPRESIÓN ORAL PRESENTANDO O TRABALLO  ANTE OS SEUS  COMPAÑEIROS/AS  DE AULA.
  •  DESENROLAR A EXPRESIÓN PLÁSTICA E O INXENIO.

Moitas grazas ás familias pola vosa colaboración. Dá gusto mandarvos deberes!

Sodes aplicados!

MAGOSTO-SAMAIN- XOGOS POPULARES

O 30 de outubro celebramos o Samaín e o Magosto cunha gran exposición de cabazas e o tradicional asado de castañas. Os actos remataron cun amplo abano de xogos populares nos que participaron todos os alumnos/as do centro.

Dado o grande interese que despertou esta celabración un equipo da TVE en Galicia achegouse ata o Centro para recoller información do que alí acontecía e difundir  o sentido de ambas celebracións.

Nota: Esta información aparece no minuto 21 e 15" do Telexornal.

VISITA DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN

O Conselleiro de Educación visitou o noso centro acompañado polo Xefe Territorial de A Coruña e a Concelleira de Educación, para interesarse polos programas de innovación educativa nos que estamos a participar.

En dito encontro o Equipo Directivo achegoullle as necesidades máis urxentes coas que conta o Centro. Estas peticións serán estudiadas dende a Consellería co fin de poder atendelas segundo o permitan os presupostos cos que contan.

GALICREQUES 2013

O xoves 3 de outubro representarase unha obra no Salón de Actos do centro dirixida ao alumnado de 1º, 2º e 3º de Primaria. A obra forma parte do programa Galicreques 2013 patrocinado polo Concello de Santiago.

Obra: AUZOKIDEAK

Compañía: Panta Rhei