REUNION 4º INFANTIL (3 ANOS)

Convocamos aos pais/nais de alumnos de 4º de Infantil (3 anos) para o o vindeiro luns día 8 de setembro ás 16:30 horas nas dependencias do Centro.

PERIODO DE ADAPTACION

P período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro pode consultalo no seguinte enlace.

Período de adaptación

EXPOSICION MATISSE EN IMAXES

VISITA DE 1º DE PRIMARIA A GALERIA SARGADELOS - SANTIAGO

O alumnado de 1º de Primaria acompañado dos titores/as, visitaron a Galería Sargadelos onde se están a celebrar sesións de contacontos da XIV Campaña de Animación á Lectura. Esta actividade está organizada polo Concello de Santiago e a Editorial Kalandraka.

Unha vez rematada a actividade aproveitaron para levar a cabo unha visita cultural polos arredores da Catedral.

VISITA A APIPOLIS

Os alumnos/as de 2º de Primaria  visitamos Apípolis“Cidade das abellas” en Couso-Xeve, Pontevedra.

Tivemos a oportunidade de coñecer detalladamente a vida e costumes das abellas.

Participamos nos talleres de:

• Envasado de mel  e confección dunha vela.
  • Elaboración de galletas de mel.
  • Apicultores  no apiario.

A pesares do mal tempo, pasámolo moi ben!

Visita recomendable para nenos e maiores.

LABORATORIO DE IDIOMAS

O venres 13 de decembro inauguramos o Laboratorio de Idiomas. A dita inauguración asistiron o Xefe Territorial de Educación de A Coruña, membros da ANPA e do Consello Escolar e unha representación do profesorado e alumnado. Para rematar o acto,  un equipo de alumnos do CIFP Compostela coordinados pola súa profesora María Rey serviron un desaiuno aos asistentes.

Con este laboratorio o CEIP Lamas de Abade ponse a vangarda da ensinanza de idiomas en Galicia ao contar cun espazo específico que vai permitir fomentar a expresión e comprensión oral do idioma. Este avance é froito do esforzo de todo o persoal do centro e da colaboración entre as administracións. A partir do 2º trimestre empezaremos a impartir parte das clases de inglés neste espazo.

A aula está dotada con 25 ordenadores portátiles, un servidor e proxector. O software foi sumnistrado por Roycan, unha das principais empresas do mundo en material deste tipo.

CONCERTO DA BANDA MUNICIPAL NO AUDITORIO

As nenas e nenos de 2º curso de E.P. desprazámonos ata o Auditorio de Galicia para gozar do concerto didáctico “ FANTASÍA ANIMADA”.

A Banda Municipal de Santiago interpretou a banda sonora das películas de Disney. Gustounos a música e as proxeccións. Moi ben. Queremos voltar!

O noso comportamento foi exemplar e iso fai que os obxectivos foran acadados.

A CAIXA DO OUTONO

Traballo cooperativo familias-ESCOLA

oS NENOS E NENAS DE 2º DE pRIMARIA FIXERON, COA IMPLICACIÓN DAS SÚAS FAMILIAS, UNHAS FERMOSAS cAIXAS DE oUTONO.

cOA SÚA CONFECCIÓN ACADARON:

• COÑECER MELLOR O SEU ENTORNO.
  • AMPLIAR O   VOCABULARIO ASOCIADO AOS MATERIAIS ESCOLLIDOS.
  • TRABALLAR A EXPRESIÓN ORAL PRESENTANDO O TRABALLO  ANTE OS SEUS  COMPAÑEIROS/AS  DE AULA.
  •  DESENROLAR A EXPRESIÓN PLÁSTICA E O INXENIO.

Moitas grazas ás familias pola vosa colaboración. Dá gusto mandarvos deberes!

Sodes aplicados!

MAGOSTO-SAMAIN- XOGOS POPULARES

O 30 de outubro celebramos o Samaín e o Magosto cunha gran exposición de cabazas e o tradicional asado de castañas. Os actos remataron cun amplo abano de xogos populares nos que participaron todos os alumnos/as do centro.

Dado o grande interese que despertou esta celabración un equipo da TVE en Galicia achegouse ata o Centro para recoller información do que alí acontecía e difundir  o sentido de ambas celebracións.

Nota: Esta información aparece no minuto 21 e 15" do Telexornal.