Anuncio do inicio do procedemento de admisión do alumnado para o curso 2014/2015

Do 24 de marzo ao 4 de abril está aberto o prazo para que as familias que presentaron solicitude de admisión para 1º de Primaria xustifiquen os méritos alegados xa que é necesario baremar.

• Acreditación domicilio familiar. Certificado de padrón municipal.
  • Acreditación lugar de traballo. Certificado da empresa ou copia do contrato laboral.
  • Acreditación de familia numerosa. Fotocopia compulsada do título de familia numerosa.
  • Acreditación minusvalía. Certificado de órgano competente.

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

Anexo 2

VACANTES

PEC do centro

MELLOR SERVIZO DE COMEDOR DE GALICIA

O servizo de comedor está considerado como o mellor de Galicia gracias á colaboración co CIFP Compostela en cuias instalacións se ben prestando o servizo. A comida prepárana a diario no centro de FP os estudantes de segundo curso de cociña. Un menú aprobado pola AMPA, con produtos frescos e que se preparan no momento, sempre supervisados polos profesores de cociña e repostería.

A cooperación dos dous centros solucionou o problema dun comedor que non tiña o colexio e os alumnos de Formación Profesional poden someterse a diario a unha práctica diaria e real, ó mesmo tempo que conseguen o financiamento necesario para a compra de produtos.

LABORATORIO DE IDIOMAS

O venres 13 de decembro inauguramos o Laboratorio de Idiomas. A dita inauguración asistiron o Xefe Territorial de Educación de A Coruña, membros da ANPA e do Consello Escolar e unha representación do profesorado e alumnado. Para rematar o acto,  un equipo de alumnos do CIFP Compostela coordinados pola súa profesora María Rey serviron un desaiuno aos asistentes.

Con este laboratorio o CEIP Lamas de Abade ponse a vangarda da ensinanza de idiomas en Galicia ao contar cun espazo específico que vai permitir fomentar a expresión e comprensión oral do idioma. Este avance é froito do esforzo de todo o persoal do centro e da colaboración entre as administracións. A partir do 2º trimestre empezaremos a impartir parte das clases de inglés neste espazo.

A aula está dotada con 25 ordenadores portátiles, un servidor e proxector. O software foi sumnistrado por Roycan, unha das principais empresas do mundo en material deste tipo.

CONCERTO DA BANDA MUNICIPAL NO AUDITORIO

As nenas e nenos de 2º curso de E.P. desprazámonos ata o Auditorio de Galicia para gozar do concerto didáctico “ FANTASÍA ANIMADA”.

A Banda Municipal de Santiago interpretou a banda sonora das películas de Disney. Gustounos a música e as proxeccións. Moi ben. Queremos voltar!

O noso comportamento foi exemplar e iso fai que os obxectivos foran acadados.

A CAIXA DO OUTONO

Traballo cooperativo familias-ESCOLA

oS NENOS E NENAS DE 2º DE pRIMARIA FIXERON, COA IMPLICACIÓN DAS SÚAS FAMILIAS, UNHAS FERMOSAS cAIXAS DE oUTONO.

cOA SÚA CONFECCIÓN ACADARON:

• COÑECER MELLOR O SEU ENTORNO.
  • AMPLIAR O   VOCABULARIO ASOCIADO AOS MATERIAIS ESCOLLIDOS.
  • TRABALLAR A EXPRESIÓN ORAL PRESENTANDO O TRABALLO  ANTE OS SEUS  COMPAÑEIROS/AS  DE AULA.
  •  DESENROLAR A EXPRESIÓN PLÁSTICA E O INXENIO.

Moitas grazas ás familias pola vosa colaboración. Dá gusto mandarvos deberes!

Sodes aplicados!

MAGOSTO-SAMAIN- XOGOS POPULARES

O 30 de outubro celebramos o Samaín e o Magosto cunha gran exposición de cabazas e o tradicional asado de castañas. Os actos remataron cun amplo abano de xogos populares nos que participaron todos os alumnos/as do centro.

Dado o grande interese que despertou esta celabración un equipo da TVE en Galicia achegouse ata o Centro para recoller información do que alí acontecía e difundir  o sentido de ambas celebracións.

Nota: Esta información aparece no minuto 21 e 15" do Telexornal.

VISITA DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN

O Conselleiro de Educación visitou o noso centro acompañado polo Xefe Territorial de A Coruña e a Concelleira de Educación, para interesarse polos programas de innovación educativa nos que estamos a participar.

En dito encontro o Equipo Directivo achegoullle as necesidades máis urxentes coas que conta o Centro. Estas peticións serán estudiadas dende a Consellería co fin de poder atendelas segundo o permitan os presupostos cos que contan.

GALICREQUES 2013

O xoves 3 de outubro representarase unha obra no Salón de Actos do centro dirixida ao alumnado de 1º, 2º e 3º de Primaria. A obra forma parte do programa Galicreques 2013 patrocinado polo Concello de Santiago.

Obra: AUZOKIDEAK

Compañía: Panta Rhei

Duración 65 minutos.

Sinopse. Busca neste enlace

LIBROS de TEXTO 2013/14

REPRESENTACION TEATRAL NO PRINCIPAL

O CEIP Lamas de Abade resulta gañador do XVIII Certame de Teatro Intercentros de Compostela e comarca promovido polo Concello de Santiago. Os alumnos de 5º A dirixidos pola súa titora Cristina García representaron a obra "Non sen o meu teléfono móbil" NO TEATRO PRINCIPAL

A representación foi un éxito total e desatou un gran interés logrando encher de público o aforo do teatro.