DÍA DO LIBRO EN COLABORACIÓN CO CIF COMPOSTELA

Onte tivemos a sorte de contar co alumnado do ciclo de Infantil que preparou unhas pequenas sesións de contacontos para os peques do cole.

Títulos do máis variado que fixeron as delicias dos nosos cativos e cativas.

Se queredes ver máis fotos do momento podedes entrar no blog da nosa biblioteca, http://bibliotecalamas.blogspot.com

Tags: Animación á lectura

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2015/16

BOLETIN DE NOVIDADES

Aquí pode consultar o boletín de novidades da Biblioteca de xaneiro a marzo de 2015. Clique aquí.

Tags: Animación á lectura

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, publícanse orde e formularios de solicitudes para o curso 2015/16.

1. Orde do 12 de marzo de 2013 que regula a admisión de alumnado.
  2. Formulario de reserva. Só para alumnado de 60 matriculado xa no colexio.
  3. Formulario de admisión para alumnado novo.

EXPERIMENTOS

O MÉRCORES 3 DE DECEMBRO, UNS ALUMNOS DO IES BERTAMIRÁNS, XUNTO COA SÚA PROFE, FIXÉRONNOS UNS  EXPERIMENTOS SOBRE CAMBIOS QUÍMICOS E ALGÚNS FÍSICOS. QUEDOU DEMOSTRADO QUE A CIENCIA PODE SER DIVERTIDA. GRAZAS

GALICIENCIA

Presentamos a revista oficial de Galiciencia 2014.

O alumnado de 6º cos titores/as visitaron a novena edición da Galiciencia celebrada en Ourense. Este ano estivoa dedicada ao Ano Internacional da Cristalografía e a Agricultura Familiar. O deseño da camiseta oficial de Galiciencia foi realizado por María Crespo, alumna  de 6º do noso Centro.

REVISTA

O conselleiro de Cultura e Educación comparte a celebración do Día Internacional das Bibliotecas co alumnado do CEIP Lamas de Abade

No CEIP Lamas de Abade o conselleiro visitou a biblioteca do centro, tamén integrada desde o 2006 no PLAMBE, transmitindo tamén ao profesorado os seus parabéns polo labor desenvolvido en prol da dinamización da lectura entre os máis novos, facendo da mesma unha actividade atractiva para as nenas e nenos.

Vázquez Abad aproveitou ademais para comprobar o resultado das últimas melloras realizadas no centro, en concreto na carpintería de fiestras, que se suman ás realizadas en anos anteriores co cambio de cortinas e a reforma da sala de caldeiras. Estas obras así como a implantación do proxecto Abalar e máis dos contratos-programa demostran o compromiso con este centro, no que o departamento de Educación leva investido nos últimos anos máis de 158.000 euros.

Durante o seu percorrido polo centro o conselleiro estivo acompañado por membros do equipo directivo e docente, e polo xefe territorial da Consellería na provincia da Coruña, Indalecio Cabana.

GALICIENCIA

María Crespo Cutrín do CEIP Lamas de Abade de 6º Primaria resultou gañadora do Concurso de Deseño da camiseta oficial da Galiciencia 2014.

CALENDARIO ACADEMICO

Neste enlace pode consultar o calendario académico do noso centro para o curso 2014/15. Calendario.

LABORATORIO DE IDIOMAS

O venres 13 de decembro inauguramos o Laboratorio de Idiomas. A dita inauguración asistiron o Xefe Territorial de Educación de A Coruña, membros da ANPA e do Consello Escolar e unha representación do profesorado e alumnado. Para rematar o acto,  un equipo de alumnos do CIFP Compostela coordinados pola súa profesora María Rey serviron un desaiuno aos asistentes.

Con este laboratorio o CEIP Lamas de Abade ponse a vangarda da ensinanza de idiomas en Galicia ao contar cun espazo específico que vai permitir fomentar a expresión e comprensión oral do idioma. Este avance é froito do esforzo de todo o persoal do centro e da colaboración entre as administracións. A partir do 2º trimestre empezaremos a impartir parte das clases de inglés neste espazo.

A aula está dotada con 25 ordenadores portátiles, un servidor e proxector. O software foi sumnistrado por Roycan, unha das principais empresas do mundo en material deste tipo.