Samaín e Magosto

O xoves 30 de outubro imos celebrar no colexio o Samaín e o Magosto. Durante os días previos ambientamos a entrada con motivos representativos e cabazas decoradas polos nenos/as e familias.

Ao longo da mañá do xoves imos levar a cabo un magosto co asado tradicional de castañas que serán degustadas por todo o alumnado. Para completar esta celebración os nenos e nenas poderán participar nunha sesión de xogos populares.

Esperamos que vos guste.

O conselleiro de Cultura e Educación comparte a celebración do Día Internacional das Bibliotecas co alumnado do CEIP Lamas de Abade

No CEIP Lamas de Abade o conselleiro visitou a biblioteca do centro, tamén integrada desde o 2006 no PLAMBE, transmitindo tamén ao profesorado os seus parabéns polo labor desenvolvido en prol da dinamización da lectura entre os máis novos, facendo da mesma unha actividade atractiva para as nenas e nenos.

Vázquez Abad aproveitou ademais para comprobar o resultado das últimas melloras realizadas no centro, en concreto na carpintería de fiestras, que se suman ás realizadas en anos anteriores co cambio de cortinas e a reforma da sala de caldeiras. Estas obras así como a implantación do proxecto Abalar e máis dos contratos-programa demostran o compromiso con este centro, no que o departamento de Educación leva investido nos últimos anos máis de 158.000 euros.

Durante o seu percorrido polo centro o conselleiro estivo acompañado por membros do equipo directivo e docente, e polo xefe territorial da Consellería na provincia da Coruña, Indalecio Cabana.

GALICIENCIA

María Crespo Cutrín do CEIP Lamas de Abade de 6º Primaria resultou gañadora do Concurso de Deseño da camiseta oficial da Galiciencia 2014.

CALENDARIO ACADEMICO

Neste enlace pode consultar o calendario académico do noso centro para o curso 2014/15. Calendario.

EXPOSICION MATISSE EN IMAXES

LABORATORIO DE IDIOMAS

O venres 13 de decembro inauguramos o Laboratorio de Idiomas. A dita inauguración asistiron o Xefe Territorial de Educación de A Coruña, membros da ANPA e do Consello Escolar e unha representación do profesorado e alumnado. Para rematar o acto,  un equipo de alumnos do CIFP Compostela coordinados pola súa profesora María Rey serviron un desaiuno aos asistentes.

Con este laboratorio o CEIP Lamas de Abade ponse a vangarda da ensinanza de idiomas en Galicia ao contar cun espazo específico que vai permitir fomentar a expresión e comprensión oral do idioma. Este avance é froito do esforzo de todo o persoal do centro e da colaboración entre as administracións. A partir do 2º trimestre empezaremos a impartir parte das clases de inglés neste espazo.

A aula está dotada con 25 ordenadores portátiles, un servidor e proxector. O software foi sumnistrado por Roycan, unha das principais empresas do mundo en material deste tipo.

A CAIXA DO OUTONO

Traballo cooperativo familias-ESCOLA

oS NENOS E NENAS DE 2º DE pRIMARIA FIXERON, COA IMPLICACIÓN DAS SÚAS FAMILIAS, UNHAS FERMOSAS cAIXAS DE oUTONO.

cOA SÚA CONFECCIÓN ACADARON:

• COÑECER MELLOR O SEU ENTORNO.
  • AMPLIAR O   VOCABULARIO ASOCIADO AOS MATERIAIS ESCOLLIDOS.
  • TRABALLAR A EXPRESIÓN ORAL PRESENTANDO O TRABALLO  ANTE OS SEUS  COMPAÑEIROS/AS  DE AULA.
  •  DESENROLAR A EXPRESIÓN PLÁSTICA E O INXENIO.

Moitas grazas ás familias pola vosa colaboración. Dá gusto mandarvos deberes!

Sodes aplicados!

VISITA DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN

O Conselleiro de Educación visitou o noso centro acompañado polo Xefe Territorial de A Coruña e a Concelleira de Educación, para interesarse polos programas de innovación educativa nos que estamos a participar.

En dito encontro o Equipo Directivo achegoullle as necesidades máis urxentes coas que conta o Centro. Estas peticións serán estudiadas dende a Consellería co fin de poder atendelas segundo o permitan os presupostos cos que contan.