O NOSO COLE |
AULAS VIRTUAIS E EDIXGAL 23/24 |
SERVIZOS DO CENTRO | ANPA | CONTACTO |
Novas |
Boas familias!!! Avísannos desde o Concello que hai varias familias que teñen que achegar e completar a documentación na solicitude das Axudas ao Comedor Escolar. Tedes 10 días para facelo!! Un saúdo. |
|||
Ola familias!!!! As nosas Aulas Virtuais xa están operativas!!! Ao longo das vindeiras semanas as mestras e os mestres poñerán actividades para que vos familiaricedes co seu uso e solventar as dúbidas. Serán unha ferramenta de traballo e de comunicación a distancia e este ano veñen con moitas novidades e posibilidades de uso. Cada mestre e mestra facilitouvos un Usuario e unha Contrasinal para poder acceder e dende o Equipo TIC do Centro, fixeron este vídeo cunhas pequenas explicacións para que non teñades problemas no acceso e no uso.
No vídeo explicamos que os titores e titoras subirán actividades e tarefas, pero tamén o farán as especialidades de música, educación física, relixión e inglés. Calqueira dúbida que teñades podedes contactar a través deste email coa coordinadora do colexio: apintosl@edu.xunta.es
Moitos ánimos a tod@s!!!! |
|||
Bo día, familias,
Como xa sabedes, este ano hai libros do fondo da xunta para os cursos de 3º e 4º de Educación Primaria. No caso de 3º EP, este ano cámbianse os libros, polo que aqueles que os teñades concedidos pola xunta será o colexio o encargado de proporcionalos (aqueles que non tedes os libros concedidos ou só tedes algún, teredes que mercalos porque non hai fondo da ANPA debido a ese cambio de libros). A idea era poder entregalos o día da reunión cos titores e titoras, pero as editoriais nestas datas están "saturadas" e vai ser imposible telos para mañá no colexio. En canto cheguen xa comunicamos por esta vía o procedemento a seguir para a súa entrega.
No caso de 4º de EP si que se entregarán ao remate da reunión cos mestres e mestras. Primeiro entregaremos os libros da Xunta e, despois, aqueles que non teñades o lote completo, poderedes completalo co fondo de libros da Anpa. Estará unha representante da Anpa para axudarvos e entregarvos os libros. Despois, aqueles que non tedes ningún libro concedido pola xunta, tamén podedes solicitalos no fondo da Anpa tendo en conta que terán preferencia os socios e a orde de chegada.
Un saúdo |
|||
Bo día,
Sabemos que todos estades con ganas de saber en que curso están os vosos nenos e nenas. Por lei non podemos colgar os listados por este medio polo que estarán colocados no taboleiros do colexio. Para facilitar as cousas e evitar aglomeracións, tamén o colocaremos nos porches exteriores (1º, 2º e 3º EP no dianteiro e 4º,5º e 6º no traseiro) para que o día que veñades a reunión o podades ler sen problemas e onde xa vos recibirán as titoras e titores correspondentes. De todos os xeitos, xa están os mestres poñéndose en contacto con todos vós.
Un saúdo e vémonos en nada! |
|||
Bo día, familias,
Dende a ANPA infórmannos de que o prazo para inscribirse no comedor para o curso 2020/2021 cambiou para non saturar a páxina de Jardanay. A nosa quenda é:
DO 19 DE AGOSTO ATA O 31 DE AGOSTOA TRAVÉS DA PÁXINA WEB DE JARDANAYAtentos a toda a información que se vai poñer na páxina da Anpa en relación a este tema e outros que podan ser do voso interese.
Un saúdo |
|||
Ola familias!!!
Xa podedes consultar a listaxe provisional do fondo solidario de libros da xunta para 3º e 4º de EP. De conformidade co artigo 17 da Lei 1/2016 do 18 de xaneiro de transparencia e de bo goberno, e co artigo 15.2c da Lei 9/20117 do 13 de xuño de subvencións de Galicia, esta listaxe provisional e a definitiva publicarase única e exclusivamente no tabolerio de anuncios do edifico escolar. Nesta listaxe provisonal solo se pode ver o número de libros que vos correponde (non a materia). Tedes dous días para reclamar a partir da súa publicación. En 5º e 6º de EP non hai fondo solidario porque taballaremos con EDIXGAL (libros electrónicos), pero recordade que hai cheque para material. Os cheques para material (e para libros no caso de 1º e 2º de EP) xa están preparados. Dada a situación que estamos a vivir e para evitar "aglomeracións" podedes pasar a recollelos nos seguintes días:
-MÉRCORES, 8 DE XULLO DE 10:00 a 13:00: 1º e 2º de EP
-XOVES, 9 DE XULLO DE 10:00 a 13:00h: 5º e 6º de EP
-VENRES, 10 DE XULLO DE 10:00 A 13:00h: 3º e 4º de EP
Recordade a importancia de tomar as medidas sanitarias recomendadas, polo que, se cando cheguedes ao colexio hai cola terede que esperar mantendo a distancia de seguridade ata que se vos mande pasar. Por suposto, uso obrigatorio de mascarillas POLO BEN DE TODOS E TODAS!!
|
|||
Listaxes alumnado admitido No taboleiro de anuncios do centro xa figuran expostas as listaxes de alumnado admitido para o próximo curso 20 - 21 . Poden consultarse presencialmente ou chamando aos teléfonos do centro 981617130 / 676727505.
Devolución Libros Curso 19-20 LUNS 22: 10:00-13:00h. Devolución libros de texto 3º EP (Fondo solidario e ANPA). MARTES 23 : 11:00-14:00h. Devolución libros de texto 4º EP (Fondo solidario e ANPA). XOVES 25 : 11:00-14:00h. Devolución libros de texto 6º EP (Fondo solidario e ANPA). A entrega farase pola entrada posterior, unha persoa por alumno (con máscara) chamarase ao timbre e esperarase a que abran.
Devolución ordenadores EDIXGAL e ABALAR cedidos polo COVID MARTES 23 : 09:30-13:00h. A entrega farase pola entrada dianteira, unha persoa por alumno (con máscara) chamarase ao timbre e esperarase a que abran.
Listaxe libros curso 2020 -2021 No taboleiro de anuncios xa figura o listado de libros de texto acordados para o curso 2020 -2021 . Tamén se pode consultar nos adxuntos a esta entrada. |
|||
Bo dia a todos e todas... Un día mais e aqui seguimos. Moito ánimo, que desta salimos con mais forza e mais unidos si cabe. Como vedes , estamos a intentar millorar as formas de permanecer en contacto e dende hoxe temos aquí a web do Departamento de Orientación (click aquí para acceder). Podedes atopala e acceder a ela a través do menu principal desta páxina, na parte superior que ten coma titulo "Webs/Blogs do centro". Animádevos a visitala e a facer todas as suxestións e comentarios que consideredes. Calquera cousa xa sabedes... Apertas e sorte para todxos... Vémonos DO |
|||
Ola familias!!!
Mañá , venres 21 de febreiro, celebraremos o Entroido no pavillón do colexio na que participaremos todos e todas e ao que estades convidados. Para que a xornada descurra sin alteracións, ROGAMOS: -As familias entrarán ás 11:20 h pola porta de arriba de acceso ao pavillón (frente ao bar). -O conserxe facilitará o acceso das familias ás gradas. -Como o aforo é reducico agradecemos a asistencia de non máis de dous adultos por familia. -Dende o colexio sacaremos fotos e vídeos que colgaremos na páxina do colexio polo que agradecemos que non saquedes fotos (Lei protección de datos). -Ao remate da actividade 13:15/13:30h, os primeiros en saír serán os nenos e nenas. Seguidamente serán as familias as que abandoedes o recinto pola mesma porta pola que se entrou. -O remate das clases será ás 14:00, como sempre. Calquera cambio na recollida do alumnado deberá ser informado aos titores o día anterior. (Rogamos especial atención neste apartado). Como sempre agradecemos a vosa sensibilidade para atender ás nosas demandas e pola vosa inestimable colaboración. FELIZ ENTROIDO!!!
|
|||
Boas familias!!
Temos a sorte de comezar o ano e o novo trimestre notificando a concesión da subvención para a promoción e difusión da cultura e o deporte do Concello de Oleiros.
Podedes ver os detalles no adxunto a esta mensaxe.
MOITAS GRAZAS, DE NOVO, AO CONCELLO DE OLEIROS. |
|||