Actividades Extraescolares

Oferta de actividades extraescolares para alumnado da cidade

PRESENTAMOS A OFERTA DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES PARA TODOS OS NENOS DE TODA A CIDADE A PARTIR DE 4º DE ED.INFANTIL (3 ANOS)

Para poder inscribirse deberán cumplimentar o arquivo adxunto nesta publicación e envialo xunto co nome do neno +actividade elixida ao correo ceip.manuel.acunha@edu.xunta.es

Actividades extraescolares

Por fin comezamos as actividades extraescolares no centro!!

Os nosos alumnos e alumnas tiñan xa moitas gañas de facer cousas e as actividades tiveron unha acollida excepcional.

Puidemos comezar xa coas seguintes:

- Manualidades- Organizadas pola ANPA (martes de 16:00 a 17:00)

- Patinete- Organizadas pola ANPA e utilizando os patinetes do colexio (luns de 16:00 a 17:00)

- Fútbol- Organizado pola E.D.S.B. (mércores de 15:00 a 16:00)

- Ximnasia- Organizado polo Club Ximnasia Pavillón Ourense (xoves de 16:00 a 17:00)

Todas as actividades están baixo o amparo dos corrspondentes protocolos COVID19 do centro, da propia Consellería e das entidades organizadoras e respectan o Plan de continxencia aprobado en Consello Escolar en data catro de maio de 2021.

Podedes descargar os protocolos e Plan de continxencia nos ficheiros adxuntos.