Benvida

CURSO ESCOLAR 2014-15

BENVIDOS AO NOSO COLE

!! ÚLTIMO TRAMO !!

Rematadas as vacacións de Semana Santa entramos no derradeiro tramo deste curso. Collámolo con forza para rematar ben cheos de coñecementos adquiridos.

MATRÍCULA PARA 2015-16

DENDE ESTA PÁXINA ANIMAMOS A TODOS OS VECIÑOS DO NOSO BARRRIO E ARREDORES QUE MATRICULEN AOS SEUS FILLOS  NESTE CENTRO  PARA EVITAR QUE O REDUCIDO NÚMERO DE ALUMNOS IMPIDA QUE NOS SUPRIMAN UNIDADES OU  SE POIDA CHEGAR A PECHAR O COLEXIO NUN FUTURO PRÓXIMO.

(Nos seguintes enlaces poden encontrar información referente ao proceso da Matrícula):

Nota informativa

Relación de Postos-Vacantes Dispoñibles

Área de influencia
( Non estaría mal que lle votaran unha ollada ao artigo de "Benvidos ao noso Cole", para ver o que lles ofrece este Centro. Ao mellor quedan sorprendidos)

__________________________________________________________________________

Antroido 2015

O día 13 de Febreiro celebramos o Antriodo no noso Centro. Comenzamos cun desfile de disfraces con material de refugallo que xa vai pola súa 3ª Edición. Logo comemos chocolate e bica. Houbo un campionato de futbol sala. Xogaron a final os alumnos de 5º contra os mestres(as), que resultaron vencedores por un apretado resultado, e rematamos coa queima do meco. Pasámolo moi ben.

DIA DA PAZ

O 30 de Xaneiro celebramos no noso cole o Día da Paz. O motivo central deste ano foron as mulleres que obtiveron Premios Internacionais relacionados coa Paz.

ENCONTROS CO AUTOR

O día 30 de Xaneiro asistimos , xunto con outros centros , a ter un encontro con Ledicia Costas , autora do libro " Escarlatina, a cociñeira defunta" ; libro que lemos na  casa e na aula. Comentamos  con ela aspectos deste libro e asinóunolo individualmente para que nos quede como recordo.

______________________________________________________________

EDUCACIÓN VIARIA

O día 13 de Xaneiro os alumnos de 5º e 6º de E.P. do noso Centro acudimos a actividade "Educación Viaria" organizada por o Concello e celebrada no entorno do Paco Paz. Os alumnos recibiron ensinanazas teóricas e prácticas de circulación, en bicis e cars. Resultou moi interesante e pasámolo ben.

____________________________________________________________

FESTIVAL DE NADAL

Os días 18 e 19 de Decembro celebramos un pequeno Festival de Nadal no noso Cole. O día 18 fixémolo a nivel interno e o día 19 para os pais. Nos seguintes enlaces podedes  visionar as actuacións:

1ª parte

2ª parte

Dende a aula de Lingua Portuguesa tamén nos deixaron un traballo relacionado con estas datas chamado Natal todo o día

_______________________________________________

O EQUIPO DE PROFESORES(AS) DO C.E.I.P.MANUEL LUIS ACUÑA DESÉXALLES UNHAS FELICES FESTAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DESTE CENTRO.

FACEMOS EXTENSIBLE ESTA FELICITACIÓN A TODOS OS LECTORES DESTA PÁXINA. QUE O 2015 NOS TRAIA SAÚDE E PAZ ; POIS A CRISE PARECE QUE NON VAI REMATAR. OS BROTES VERDES VANSE CONXELAR.

_______________________________________________________________

OS ALUMNOS DE 6º PODERÁN VER OS RESUMOS DE COÑECEMENTO E CIDADANÍA NO APARTADO

ALUMNADO- TABOLEIRO

______________________________________

O día 30 de Outubro celebramos as festas de Halloween e Samaín.

¡¡¡Cantas monstruosidades!!!

______________________________________________

MAGOSTO 2014

O día 10 de Novembro celebramos o Magosto no noso Cole. Fixemos unha fogata, comemos castañas, bolos preñados e outros doces. Cantamos, bailamos e pintamos as caras. ¡¡¡Pasámolo en grande!!!

________________________________________________________________

NENOS CON CHALECO

------------------------------------------------------------------------------------------------------

CURSO 2013-2014