Benvida

CEIP Manuel Luis Acuña

Rúa do Horreo 11, 32002 Ourense.

TEL.: 988243751 FAX: 988243751

e-mail: ceip.manuel.acunha@edu.xunta.es

________________________________________________

NOTA

Debido a unha serie de problemas tivemos que remodelar a páxina e desapareceron os contidos que figuraban en "Benvida". Pregámoslles disculpas. Continuaremos dende cero e tentaremos recuperar o que poidamos do que se perdeu.

__________________________________________________________

MATRÍCULA

O DÍA 1 DE MARZO COMENZA O PRAZO DE ADMISIÓN EN CENTROS PÚBLICOS PARA O CURSO 2014-15.
TODOS OS ALUMNOS DESTE CENTRO TEÑEN GARANTÍA DE PERMANENCIA NO MESMO-

INVITAMOS AOS VECIÑOS DO BARRIO DE  A CARBALLEIRA E ARREDORES, A MATRICULAR AOS SEUS FILLOS NO ÚNICO CENTRO PÚBLICO QUE TEMOS NO BARRIO. É UNHA MANEIRA DE CONTRIBUIR A MANTER, OU INCLUSO AUMENTAR O Nº DE ALUMNADO. XA TEMOS EXPERIENCIA DO QUE FAN AS AUTORIDADES CANDO HAI POUCOS ALUMNOS: PECHAR CENTROS.

FAI ALGO POLO TEU BARRIO E MATRICULA O TEU FILLO NO CEIP. M. LUIS ACUÑA. LOGO NON TE QUEIXES DE QUE NOS PECHEN O QUE TEMOS.

"NENOS CON CHALECO"

__________________________________________

LISTADO DE NOVOS ALUMNOS MATRICULADOS E ADMITIDOS NESTE CENTRO PARA O CURSO 2014-15

DIA DA PAZ

Alumnnos e profesores do Ceip. Manuel Luis Acuña celebramos o DÍA DA PAZ con varios actos .

Ao remate soltamos unha pomba que levaba uns globos cunhas mensaxes dos alumnos do noso Centro

------------------------------------------------------------------------------------------

O 17 de Xaneiro os alumnos de 5º e 6º de E.P. visitaron o Salón de Plenos do Concello  e aporveitaron para lle Cantar as Janeiras ao Sr. Alcalde e máis á Concelleira de Educación . Esta actividade foi promovida dende a área de Lingua Portuguesa.

Aquí podes enlazar co noso blogue