Benvida

CURSO ESCOLAR 2014-15

BENVIDOS AO NOSO COLE

MATRÍCULA PARA 2015-16

DENDE ESTA PÁXINA ANIMAMOS A TODOS OS VECIÑOS DO NOSO BARRRIO E ARREDORES QUE MATRICULEN AOS SEUS FILLOS  NESTE CENTRO  PARA EVITAR QUE O REDUCIDO NÚMERO DE ALUMNOS IMPIDA QUE NOS SUPRIMAN UNIDADES OU  SE POIDA CHEGAR A PECHAR O COLEXIO NUN FUTURO PRÓXIMO.

(Nos seguintes enlaces poden encontrar información referente ao proceso da Matrícula):

Nota informativa

Relación de Postos-Vacantes Dispoñibles

Área de influencia
( Non estaría mal que lle votaran unha ollada ao artigo de "Benvidos ao noso Cole", para ver o que lles ofrece este Centro. Ao mellor quedan sorprendidos)

__________________________________________________________________________

Antroido 2015

O día 13 de Febreiro celebramos o Antriodo no noso Centro. Comenzamos cun desfile de disfraces con material de refugallo que xa vai pola súa 3ª Edición. Logo comemos chocolate e bica. Houbo un campionato de futbol sala. Xogaron a final os alumnos de 5º contra os mestres(as), que resultaron vencedores por un apretado resultado, e rematamos coa queima do meco. Pasámolo moi ben.

DIA DA PAZ

O 30 de Xaneiro celebramos no noso cole o Día da Paz. O motivo central deste ano foron as mulleres que obtiveron Premios Internacionais relacionados coa Paz.

ENCONTROS CO AUTOR

O día 30 de Xaneiro asistimos , xunto con outros centros , a ter un encontro con Ledicia Costas , autora do libro " Escarlatina, a cociñeira defunta" ; libro que lemos na  casa e na aula. Comentamos  con ela aspectos deste libro e asinóunolo individualmente para que nos quede como recordo.

______________________________________________________________

EDUCACIÓN VIARIA

O día 13 de Xaneiro os alumnos de 5º e 6º de E.P. do noso Centro acudimos a actividade "Educación Viaria" organizada por o Concello e celebrada no entorno do Paco Paz. Os alumnos recibiron ensinanazas teóricas e prácticas de circulación, en bicis e cars. Resultou moi interesante e pasámolo ben.

____________________________________________________________

FESTIVAL DE NADAL

Os días 18 e 19 de Decembro celebramos un pequeno Festival de Nadal no noso Cole. O día 18 fixémolo a nivel interno e o día 19 para os pais. Nos seguintes enlaces podedes  visionar as actuacións:

1ª parte

2ª parte

Dende a aula de Lingua Portuguesa tamén nos deixaron un traballo relacionado con estas datas chamado Natal todo o día

_______________________________________________

O EQUIPO DE PROFESORES(AS) DO C.E.I.P.MANUEL LUIS ACUÑA DESÉXALLES UNHAS FELICES FESTAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DESTE CENTRO.

FACEMOS EXTENSIBLE ESTA FELICITACIÓN A TODOS OS LECTORES DESTA PÁXINA. QUE O 2015 NOS TRAIA SAÚDE E PAZ ; POIS A CRISE PARECE QUE NON VAI REMATAR. OS BROTES VERDES VANSE CONXELAR.

_______________________________________________________________

OS ALUMNOS DE 6º PODERÁN VER OS RESUMOS DE COÑECEMENTO E CIDADANÍA NO APARTADO

ALUMNADO- TABOLEIRO

______________________________________

O día 30 de Outubro celebramos as festas de Halloween e Samaín.

¡¡¡Cantas monstruosidades!!!

______________________________________________

MAGOSTO 2014

O día 10 de Novembro celebramos o Magosto no noso Cole. Fixemos unha fogata, comemos castañas, bolos preñados e outros doces. Cantamos, bailamos e pintamos as caras. ¡¡¡Pasámolo en grande!!!

________________________________________________________________

NENOS CON CHALECO

------------------------------------------------------------------------------------------------------

CURSO 2013-2014