Benvida

CEIP Manuel Luis Acuña

Rúa do Horreo 11, 32002 Ourense.

TEL.: 988243751 FAX: 988243751

e-mail: ceip.manuel.acunha@edu.xunta.es

________________________________________________

NOTA

Debido a unha serie de problemas tivemos que remodelar a páxina e desapareceron os contidos que figuraban en "Benvida". Pregámoslles disculpas. Continuaremos dende cero e tentaremos recuperar o que poidamos do que se perdeu.

__________________________________________________________

CURSO 2014-2015

DE VOLTA ÁS AULAS

Dende este medio queremos dar a Benvida a tod@s os membros da comunidade educativa deste Centro. Que as forzas e os ánimos cos que  empezamos nos duren ata o final para poder conquerir os obxectivos  individuais e colectivos cos que demarramos cada un  de nós. Cando teñamos momentos de fraqueza acudamos aos compañeiros, aos amigos, á familia; fontes nas que podemos beber ánimo, ilusión, e repoñer forzas para continuar o noso camiño ata Xuño.

Nota

Queremos ,ademáis de darlles a Benvida, amosarlles o noso agradecemento a todas as familias que elixiron o noso Centro para a Educación dos seus fillos. E en especial queremos saúdar aos que chegan de novo. De todos son coñecidas as cualidades e actividades que o noso Centro aporta como complemento aos contidos específicos das Áreas Correspondentes: 1) Centro Bilingüe, ou máis ben Plurilingüe, pois tamén temos Lingua Portuguesa.2) Actividades por as tardes , cáseque todas gratuitas. 3) Natación ( no Pabellón) para os nenos de 4º e 5º dentro da Área de E. Física.4) Transporte  Escolar: un da Xunta e outro urbán grazas ao programa Camiño Escolar 5) Comedor Escolar 6) Horto Escolar.   Todo isto con outras máis cousas debería de animar aos veciños do barrio a que traian aos seus filos ao noso Centro co gallo de conservar ou aumentar a matrícula. Lembremos que fai dous anos nos suprimiron dúas unidades de Infantil. Corremos o risco de que nos eliminen máis. O Instituto xa aló vai. Fagamos algo por conservar os servicios que hai no noso barrio.

CURSO 2013-2014

____________________________________________________________

LIBRO DIXITAL elaborado por un grupo de alumn@s que recibían Apoio nas clases de PT - AL

MATRÍCULA

O DÍA 1 DE MARZO COMENZA O PRAZO DE ADMISIÓN EN CENTROS PÚBLICOS PARA O CURSO 2014-15.
TODOS OS ALUMNOS DESTE CENTRO TEÑEN GARANTÍA DE PERMANENCIA NO MESMO-

INVITAMOS AOS VECIÑOS DO BARRIO DE  A CARBALLEIRA E ARREDORES, A MATRICULAR AOS SEUS FILLOS NO ÚNICO CENTRO PÚBLICO QUE TEMOS NO BARRIO. É UNHA MANEIRA DE CONTRIBUIR A MANTER, OU INCLUSO AUMENTAR O Nº DE ALUMNADO. XA TEMOS EXPERIENCIA DO QUE FAN AS AUTORIDADES CANDO HAI POUCOS ALUMNOS: PECHAR CENTROS.

FAI ALGO POLO TEU BARRIO E MATRICULA O TEU FILLO NO CEIP. M. LUIS ACUÑA. LOGO NON TE QUEIXES DE QUE NOS PECHEN O QUE TEMOS.

"NENOS CON CHALECO"

__________________________________________

LISTADO DE NOVOS ALUMNOS MATRICULADOS E ADMITIDOS NESTE CENTRO PARA O CURSO 2014-15

DIA DA PAZ

Alumnnos e profesores do Ceip. Manuel Luis Acuña celebramos o DÍA DA PAZ con varios actos .

Ao remate soltamos unha pomba que levaba uns globos cunhas mensaxes dos alumnos do noso Centro

------------------------------------------------------------------------------------------

O 17 de Xaneiro os alumnos de 5º e 6º de E.P. visitaron o Salón de Plenos do Concello  e aporveitaron para lle Cantar as Janeiras ao Sr. Alcalde e máis á Concelleira de Educación . Esta actividade foi promovida dende a área de Lingua Portuguesa.

Aquí podes enlazar co noso blogue