Benvida

CURSO ESCOLAR 2014-15

BENVIDOS AO NOSO COLE

ENCONTROS CO AUTOR

O día 30 de Xaneiro asistiremos , xunto con outros centros , a ter un encontro con Ledicia Costas , autora do libro " Escarlatina, a cociñeira defunta" ; libro que lemos na  casa e na aula. Comentaremos  con ela aspectos deste libro e asinaranolo individualmente para que nos quede como recordo.

______________________________________________________________

EDUCACIÓN VIARIA

O día 13 de Xaneiro os alumnos de 5º e 6º de E.P. do noso Centro acudimos a actividade "Educación Viaria" organizada por o Concello e celebrada no entorno do Paco Paz. Os alumnos recibiron ensinanazas teóricas e prácticas de circulación, en bicis e cars. Resultou moi interesante e pasámolo ben.

____________________________________________________________

FESTIVAL DE NADAL

Os días 18 e 19 de Decembro celebramos un pequeno Festival de Nadal no noso Cole. O día 18 fixémolo a nivel interno e o día 19 para os pais. Nos seguintes enlaces podedes  visionar as actuacións:

1ª parte

2ª parte

Dende a aula de Lingua Portuguesa tamén nos deixaron un traballo relacionado con estas datas chamado Natal todo o día

_______________________________________________

O EQUIPO DE PROFESORES(AS) DO C.E.I.P.MANUEL LUIS ACUÑA DESÉXALLES UNHAS FELICES FESTAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DESTE CENTRO.

FACEMOS EXTENSIBLE ESTA FELICITACIÓN A TODOS OS LECTORES DESTA PÁXINA. QUE O 2015 NOS TRAIA SAÚDE E PAZ ; POIS A CRISE PARECE QUE NON VAI REMATAR. OS BROTES VERDES VANSE CONXELAR.

_______________________________________________________________

OS ALUMNOS DE 6º PODERÁN VER OS RESUMOS DE COÑECEMENTO E CIDADANÍA NO APARTADO

ALUMNADO- TABOLEIRO

______________________________________

O día 30 de Outubro celebramos as festas de Halloween e Samaín.

¡¡¡Cantas monstruosidades!!!

______________________________________________

MAGOSTO 2014

O día 10 de Novembro celebramos o Magosto no noso Cole. Fixemos unha fogata, comemos castañas, bolos preñados e outros doces. Cantamos, bailamos e pintamos as caras. ¡¡¡Pasámolo en grande!!!

________________________________________________________________

NENOS CON CHALECO

------------------------------------------------------------------------------------------------------

CURSO 2013-2014