Outras actividades feitas no colexio antes das vacacións de Semana Santa

Visita ao ISSGA

O alumnado de 3º e 4º foi ao ISSGA (Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral ). O ISSGa leva a cabo actividades de promoción da prevención de riscos laborais en relación coas traballadoras e os traballadores.

O alumnado de 2ºciclo tivo a oportunidade de ver de preto un camión de bombeiros e mesmo  facer soar a serea.

Logo, ataviados con casco protector e chaleco reflectante, viron uns vídeos moi interesantes e fixeron un montón de preguntas.

Os pasos marcados no chan leváronos a continuación á sala de paneis , á de ordenadores, á de equipo de protección…

Foi una saída moi interesante na que reflexionaron sobre os perigos da vida cotiá, aprenderon como previlos e ata puideron montar en moto!

Charla sobre Primeiros Auxilios

Os nenos e nenas de 5º e 6º tiveron a oportunidade de aprender unhas nocións básicas de primeiros auxilios.

Día da POESÍA

Como tódolos anos a nosa biblioteca non pasou por alto esta data. Se queredes consultar as actividades que se realizaron entra no blogue da biblioteca.

Día Mundial do Consumidor

Como todos sabemos o día 15 de marzo celébrase o Día Mundial do Consumidor. No CEIP Manuel Sueiro ademais das actividades propias de cada aula, disfrutamos dunha obra de teatro entre todos.

Xogos populares en 3º ciclo

Como tódolos anos os monitores do Centro de Cultura Popular Xaquín Lourenzo viñeron ao cole a dar unha sesión de danza e outra de xogos de mesa. Os nenos e nenas disfrutaron moito.

El arca de Noé

O alumnado de 1º,2º, 3º e 4º foi ao Auditorio Municipal de Ourense a ver a representación "El arca de Noé"

Día de fútbol

Contamos coa visita  de Marta, unha excelente xogadora de fútbol sala feminino da Ponte Ourense. Despois de preguntar tódalas dúbidas  sobre o tema, organizouse unha pequena competición.

Visita do Club Ourense Baloncesto

Tivemos tamén a visita ao noso colexio de dous representantes do Club Ourense Baloncesto que viñeron  presentar unhas actividades para os nenos organizadas pola Asociación Basket Ourense. Logo organizáronse partidos de baloncesto entre os nenos e nenas e os xogadores de baloncesto.

Actividade: "Imos darlle a volta aos contos"

Os nenos e nenas de 3º e 4º identificaron os roles sexistas que os contos tradicionais asignan a mulleres e homes, reflexionaron sobre outros modelos de mulleres e homes máis acordes coa sociedade a analizaron criticamente os contos.