Concerto de Ourencanto

Éxito na Segunda Edición de Ourencanto en Ourense!

O pasado 8 de abril, o alumnado de 3º e 4º tivo o privilexio de participar como espectadores nunha das sesións especiais de Ourencanto, un evento musical de gran envergadura organizado polo Concello de Ourense. Este encontro, que xa se converteu nunha tradición anual, contou coa participación de 16 centros da cidade, consolidando a súa posición como un dos eventos máis destacados do ámbito musical na rexión.

Ourencanto é moito máis que un simple festival de coros. É un espazo onde os nenos, mozos e escolares se mergullan no mundo do canto coral durante tres días intensos de convivencia e música.

Este ano, o evento atraiu a preto de 500 participantes non só de Ourense, senón tamén doutras rexións de Galicia, creando un ambiente de diversidade e camaradería entre os asistentes.

O talento e a dirección maxistral estiveron a cargo de Josu Elberdin, recoñecido como un dos mellores compositores e directores de coros infantís non só en España, senón tamén a nivel internacional. Baixo a súa batuta, os participantes deleitaron ao público coas súas voces angelicais e a súa paixón polo canto, demostrando unha vez máis o poder unificador da música.

Durante a sesión especial á que asistimos como espectadores, puidemos presenciar a maxia de Ourencanto en toda a súa plenitude. Desde os coros infantís ata os mozos e escolares, cada grupo irradiaba entusiasmo e enerxía, enchen do espazo con melodías cautivadoras e harmonías emocionantes.

Agardamos con ansias futuras edicións deste marabilloso evento, que sen dúbida seguirá enriquecendo as nosas vidas coa súa música celestial e o seu espírito de unidade.