Educación vial

O 16 de decembro, o alumnado de 5º e 6º curso, participou nas actividades de Educación Vial que exitosamente organiza o Concello de Ourense nas instalacións de Expourense desde hai varios anos.

Dous membros da Concellería de Tráfico e a coordinadora da Concellería de Educación foron os encargados de ofrecernos a formación e información oportuna para ser quen de conducir as bicicletas e os carts polo circuíto urbano instalado no pavillón de Expourense.

Unha vez que adquirimos os coñecementos oportunos, en educación vial, pasamos á esperada fase práctica, conducindo, en diferentes quendas, as bicicletas e os carts. Tres alumnos do noso centro foron escollidos, pola súa pericia enriba da bicicleta e do cart, para participar na fase final provincial de educación vial.

Para rematar, participamos nun relatorio no salón de actos sobre educación vial.

Na seguinte galería podedes observar as imaxes desta actividade: