Programas utilizados nas sesións de apoio ás novas Tecnoloxías

Audacity

logo do programa

Audacity é un programa libre e de código aberto para grabar e editar sons. Con él poderemos eliminar as partes sobrantes dos nosos audios e incluso montar a nosas propias mezclas. Para poder exportar os arquivos en formato mp3 imos precisar o codificador LAME.Nos enlaces xa tedes as instruccións de descarga.

Cando vaiades executar o programa por vez primeira podedes escoller idioma e configuralo en galego.

Ten unha versión "portable" para levar nas memorias USB moi práctica para non ter que instalalo no ordenador.

´Nesta presentación , tedes un manual moi completiño.

LIM

logo programa LIM

O sistema Lim é unha contorna para a creación de materiais educativos, composto por un editor de actividades (EdiLim), un visualizador (LIM) e un arquivo en formato XML (libro) que define as propiedades do libro e as distintas páxinas que o compoñen.

Desde o punto de vista educativo, coma vantaxes podemos destacar: :

• Contorna agradable.
  • Facilidade de uso para os alumnos e alumnas.
  • Actividades atractivas.
  • Posibilidade de control de progresos.
  • Avaliación de exercicios.
  • Recurso fácil para o docente. Non hai que preparar os ordenadores.
  • Posibilidade de utilización en ordenadores, pda e Encerados Dixitais Interactivas.
  • Creación de actividades de forma sinxela.

Neste enlace atoparedes como instalas e dar os primeiros pasos có programa.

GIMP

Logo do programa

GIMP (GNU Image Manipulation Program) é un programa de manipulación de imaxes do Proxecto GNU. Publícase baixo a  licencia GNU General Public License. É a alternativa máis firme do software libre ó popular programa de retoque fotográfico Photoshop. Imos utilizalo nas sesión na aula de Informática para editar e modifcar as nosas imaxes.

Open Office

00/00/

Open Oficce é a alternativa de software libre ó Microsof Office.

Os seus compoñentes son:

• Writer
  • que equivale a Word
  • Calc
  • Folla de cálculo que pódese usar como Excel
  • Impress
  • Programa similar ó Power Point para facer presentacións.
  • Draw
  • Programa de debuxo que ben sendo "Paint"
  • Base

Unha base de datos que equivale ó Access.

Podemos descargalo dende a páxina.

Format Factory

Logo do programa

Programa para cambiar o formato dos vídeos. Podedes descargalo dende aquí.

Nesta presentación tedes as instruccións para descargalo, instalalo e utilizalo.

Format Factory
Na rede podemos atopara moitos enlaces con instruccións para descarga e usos do programa .