PROA+
Enquisa para o alumnado sobre a Escola Inclusiva
No seguinte enlace:
https://forms.gle/8VeN6Kac7JMHH3H96
A enquisa estructúrase coas seguintes dimensións e preguntas:
DIMENSIÓN A: CREACIÓN DE CULTURAS INCLUSIVAS
A1. CONSTRUÍNDO COMUNIDADE
1. Todas as persoas son acollidas no centro
2. Os profesores e profesoras colaboran mutuamente.
3. Os estudantes axúdanse uns a outros.
4. O profesorado e o alumnado trátanse con respecto.
5. As familias colaboran e senten que están implicadas no centro.
6. O profesorado e os membros do consello escolar traballan ben xuntos
7. O profesorado non favorece a un grupo de estudantes por encima doutros.
DIMENSIÓN A: CREANDO CULTURAS INCLUSIVAS
A2. ESTABLECEMENTO DE VALORES INCLUSIVOS
1. O centro escolar desenvolve valores inclusivos compartidos.
2. O profesorado pensa que todo o alumnado é igual de importante.
3. O centro escolar contribúe á saúde do alumnado e dos adultos.
4. O centro escolar contribúe a que toda a comunidade educativa teña coñecementos para o manexo de aparellos informáticos.
DIMENSIÓN B: ESTABLECENDO POLÍTICAS INCLUSIVAS
B1: DESENVOLVENDO UN CENTRO ESCOLAR PARA TODOS
1. Cando o alumnado entra por primeira vez o centro axúdao na súa adaptación.
2. O profesorado mostra un mesmo interese por todos os grupos e estes configúranse de xeito heteroxéneo.
3. O centro fai que os seus edificios sexan fisicamente accesibles para todas as persoas.
4. O centro escolar escolar favorece que todo o alumnado dispoña de dispositivos informáticos axeitados e de conectividade.
DIMENSIÓN B: ESTABLECENDO POLÍTICAS INCLUSIVAS
B2: ORGANIZANDO O APOIO A DIVERSIDADE
1. Reducíronse os problemas de convivencia e as expulsións por indisciplina.
2. Reducíronse as causas e ausencias a clase.
3. Reduciuse o acoso escolar
4. Os dispositivos e aplicacións que se utilizan son accesibles (cognitivamente e universalmente) con máis características de todos ou alumnos.
DIMENSIÓN C: DESENVOLVENDO POLÍTICAS INCLUSIVAS
C2: ORQUESTRANDO A APRENDIZAXE
1. Todas as actividades do centro están adaptadas a todos os alumnos.
2. O centro implica activamente o alumnado na súa propia aprendizaxe.
3. O alumnado aprende de maneira colaborativa.
4. Ensínaselle ao alumnado a valorar por igual a todas as persoas, independentemente do xénero, orixe, cultura ou características individuais.
5. Todo o alumnado pode participar nas actividades que se realizan en horario lectivo.
6. Foméntase o uso das tecnoloxías da comunicación para actividades sociais e educativas.
QUEREMOS SABER MÁIS
Gustaríanos coñecer as actividades que vos gustan do centro
Escribe as 3 cousas que máis che gustan do centro:
Algunha outra suxestión?